قیمت لاماری ایما

با افزایش عرضه به بازار، قیمت لاماری ایما در بازار آزاد کاهش یافت

همزمان با آغاز فرآیند ارسال دعوت‌نامه و تحویل مجدد لاماری ایما به مشتریان، شاهد افت قیمت این کراس اوور مونتاژی در بازار آزاد هستیم.

پس از افزایش قیمت کارخانه لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور و جهش یکباره ۲۴۲ میلیون تومانی این خودرو، شاهد قیمت‌گذاری این محصول در محدوده ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و بالاتر در بازار آزاد بودیم. حال طبق آخرین اخبار خودرو، با آغاز فرآیند ارسال دعوتنامه، فاکتور و شماره گذاری پارت جدید خودروهای لاماری ایما به مشتریان، قیمت بازار این ماشین کاهش چشمگیری را تجربه کرده است.

سقوط آزاد قیمت لاماری ایما در بازار آزاد

نمای جلو لاماری ایما

همان‌طور که اشاره کردیم قیمت Lamari Eama آرین پارس موتور که در هفته های گذشته به محدوده بالای ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده بود اکنون با قیمت ۱ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این کاهش قیمت نشان‌دهنده تاثیر مستقیم عرضه خودرو بر نوسانات بازار خودرو است و پیش‌بینی می‌شود که با ادامه تحویل‌ها، ثبات بیشتری در قیمت این خودرو ایجاد شود.

شایان ذکر است قیمت نمایندگی این کراس اوور مونتاژی هم اکنون ۱ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان است.

مشخصات و امکانات Lamari Eama مونتاژی آرین پارس موتور

نمای عقب لاماری ایما

در بخش فنی، این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI با تکنولوژی شرکت میتسوبیشی مجهز شده که قادر به تولید حداکثر قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده نیز توسط گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. مصرف سوخت لاماری ایما ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر و شتاب صفر تا صد آن ۹.۵ ثانیه است.

از امکانات رفاهی و ایمنی لاماری ایما می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، سنسور پایش فشار باد تایرها، کنترل سرعت در شیب، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری الکترونیکی، کول‌باکس، سیستم تصفیه هوای کابین، سقف پانوراما، کروز کنترل، سنسور نور، دی‌لایت، انتخاب حالت رانندگی اکو و اسپرت، فرمان سه حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین دید عقب، تنظیم برقی صندلی راننده، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی کنسول مرکزی، ترمز پارک برقی با اتوهلد و سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

آرین پارس موتور در پی فروش قابل قبول لاماری ایما در بازار ایران، عرضه لاماری ایما هیبرید و لاماری ایما برقی را در دستور کار قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تا مطلب معرفی و بررسی این دو محصول که در تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:
شاسی بلند برقی نیو L60 به عنوان رقیب چینی تسلا مدل Y معرفی شد بایک بیجینگ X7 با مشخصات و امکانات جذاب در راه بازار ایران تولید سانگ یانگ گرند موسو در ایران در دستور کار صنایع خودروسازی ایلیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*