شرایط فروش کی ام سی T8 و T9 کرمان موتور

شرایط فروش کی ام سی T8 و کی ام سی T9 کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش پیکاپ‌های T8 و T9 برای شهریور 1403 را اعلام کرد. در ادامه قیمت و سایر جزئیات کی ام سی تی 8 و تی 9 را مطالعه کنید.

کرمان موتور، یکی از خودروسازان فعال بخش خصوصی است که سهم قابل توجهی از بازار پیکاپ‌ها در ایران را در اختیار دارد. جدیدترین اخبار خودرو نشان می‌دهند که این شرکت به‌تازگی شرایط فروش دو پیکاپ کی ام سی T8 و کی ام سی T9 برای شهریور ماه 1403 را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

شرایط فروش پیکاپ‌های T8 و T9 کرمان موتور در شهریور 1403

طرح فروش نقد و اقساط این دو وانت چینی مونتاژی کرمان موتور با موعد تحویل 90 روزه از سوم شهریور در سایت فروش این خودروساز خصوصی آغاز می‌شود و تا پانزدهم شهریور مهلت دارد.

کرمان موتور پیکاپ T8 را به‌صورت نقدی با قیمت 1 میلیارد و 697 میلیون تومان به فروش می‌رساند، ولی همچنین آن را در اقساط 18 ماه، 24 و 30 ماهه با پیش‌پرداخت 1 میلیارد تومانی عرضه می‌کند. در بالا شرایط فروش دقیق این خودرو را مشاهده می‌کنید.

کی ام سی T9، نسخه جدید پیکاپ پرفروش T8 هم تنها به‌صورت نقد با قیمت 1 میلیارد و 974 میلیون تومان به فروش گذاشته است. طی این چند روز قیمت کی ام سی T9 در بازار آزاد بالاخره در پی تحویل آن به خریداران توسط کرمان موتور مشخص شد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*