سامانه ثبت نام خودروهای جانبازان

سامانه ثبت نام خودروهای جانبازان از هفته آینده بازگشایی می‌شود

سازمان توسعه تجارت اعلام کرده به زودی سامانه ثبت نام خودروهای جانبازان بازگشایی خواهد شد. چه کسانی می‌توانند در دور جدید ثبت نام کنند؟

اواسط تیر ماه خبر از آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان دادیم و گفتیم که متقاضیان واجد شرایط باید ضمن جستجوی شماره تعرفه خودرو خود، نسبت به تعیین وضعیت نمایندگی اقدام کرده و مدارک لازم را کامل کنند. سازمان توسعه تجارت به تازگی خبر بازگشایی سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان را منتشر کرده که در ادامه جزئیات آن را می‌خوانیم.

بازگشایی سامانه ثبت نام خودروهای جانبازان

به گفته سازمان توسعه تجارت، در این مرحله از بازگشایی سامانه، آن دسته از جانبازانی که انصراف داده بودند اما مجددا تمایل به ثبت نام دارند می‌توانند از اوایل شهریور ماه به مدت 10 روز خودروی مدنظرشان را به همراه شرکت واردکننده اعلام کنند.

سامانه ثبت نام خودروهای جانبازان

ماجرا از این قرار است که برخی از جانبازان محترم در دور قبلی ثبت نام خودروهای وارداتی مدارک خود را تکمیل نکرده و خودرویی برای خرید انتخاب نکردند چرا که گفته شد می‌توانند به صورت شخصی خودرو وارد کشور کنند. بعد از اینکه معلوم شد فرآیند واردات خودرو خارجی به کشور با چالش‌های فراوانی از سوی جانبازان همراه است، جاماندگان درخواست مجدد برای واردات خودرو از طریق شرکت‌های واردکننده دادند.

پیرو تقاضای جانبازان، سازمان توسعه تجارت به وزارت صنعت، معدن و تجارت نامه‌ای ارسال کرد مبنی بر اینکه سامانه به مدت ده روز برای جاماندگان باز شود تا جانبازان 50 درصد و بالاتر بتوانند مجددا خودرویی که مدنظر دارند را ثبت نام کنند. با این اوصاف سامانه به زودی برای جانبازان متقاضی به زودی باز خواهد شد تا از سر فرصت بتوانند محصول موردنظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که عملیات واردات خودرو زمانی صورت می‌پذیرد که بین شرکت‌های واردکننده و جانبازان محترم، قرارداد منعقد شده باشد.

جزئیات خودروهای وارداتی جانبازان

سامانه ثبت نام خودروهای جانبازان

جانبازان محترم حتما باید توجه داشته باشند که ثبت نام برای خودروهای جدید 10 روز مهلت دارد و پس از آن سامانه بسته خواهد شد. همچنین در این دور خودروهایی نظیر هوندا CR-V، هوندا ZR-V، مزدا CX-50 و تویوتا راو 4 هیبریدی به طور قطعی عرضه می‌شوند.

برای اینکه واردکنندگان موظف شوند خودروی درخواستی جانبازان را به کشور وارد کنند، صرف ثبت نام در سامانه و قرار دادن یک خودرو در اولویت‌بندی کافی نیست و باید عقد قرارداد صورت پذیرد.

در گجت نیوز بخوانید:
مرسدس بنز اس کلاس افسانه‌ای به پایان راه خود نزدیک می‌شود عجیب ترین اتومبیل هایی که خودروسازان لوکس ساخته‌اند تکمیل وجه لاماری ایما مطابق با قوانین جدید ۱۴۰۳ و بیانیه جدید آرین پارس موتور تمام برندهایی که تویوتا در حال حاضر تحت مالکیت دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*