خودرو جدید لوکانو - ECODA 7

خودرو جدید لوکانو با نام ECODA 7 به بازار می‌آید

خودرو جدید لوکانو با نام و نشان ECODA 7 به زودی راهی بازار خواهد شد. مشخصات کلی محصول جدید برند Lucano چیست؟

بازار خودرو از هر قشری مصرف کننده دارد و جوانان مهمترین متقاضیان خرید خودرو، علی‌الخصوص محصولات لوکس و اسپرت هستند. خودروسازان با درک نیاز تمام اقشار جامعه به‌ویژه جوانان، سعی می‌کنند سبد محصولات خود را متنوع با خواست تمامی سلایق تولید کنند.

یکی از خودروسازان قدرتمند چین، چری است که سال گذشته از برند جدیدی تحت عنوان Jaecoo برای عرضه محصولات لوکس خود به بازارهای اروپایی رونمایی کرد. لوکانو 7 و لوکانو 8 از جمله شاسی بلندهای لوکس این برند خوشنام چینی هستند که به بازار داخلی ما راه پیدا کرده‌اند.

رونمایی از خودرو جدید لوکانو با نام ECODA 7

رقابت بر سر تولید ماشین‌های اسپرت و لوکس برای جوانان سخت دنبال می‌شود و خودروسازان زیادی در تلاش برای تسخیر بازار مصرفی این گروه پویا و فعال هستند. یکی از خودروهای نوآورانه و خلاقانه‌ای که سعی کرده منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی شده برای جوانان به بازار بیاید، لوکانو ECODA 7 است.

این خودرو قرار است تشنگان به آینده و فناوری‌های پیشرفته را سیراب کند و به درد حال جوانان موفق و آینده‌نگر که درک درستی از پدیده‌های پیرامون خود دارند می‌خورد. ECODA 7 در صدد است المان‌های زیبایی‌شناسانه را کشف کند و سلیقه گروهی خاص از جوان‌ترها را مدنظر قرار دهد تا بتواند پویا و مدرن ظاهر شود.

زبان طراحی ECODA 7

خودرو جدید لوکانو - ECODA 7

زبان طراحی این محصول مدرن و آینده‌نگر به گونه‌ای است که به مشتریان خود اعتماد به نفس توأم با سبک زندگی جدید اعطا می‌کند. المان‌های طراحی جدید در ترکیب با عناصر زیبایی‌شناسی مدرن و تکنولوژی به‌روز، خطوطی ساده اما جسورانه خلق کرده‌اند که واقعا بی‌نقص به نظر می‌رسد.

 

از هر زاویه‌ای که به ECODA 7 نگاه می‌کنیم، شباهت زیادی با زبان طراحی X از خانواده ECODA به چشم می‌خورد. این خودرو براساس نسل اول تکامل پیدا کرده و به طرز اعجاب‌آوری نشان‌دهنده آینده است. جلوپنجره بدون فریم بوده و چراغ‌های ال ای دی چشم عقابی است تا بدین ترتیب هارمونی و سبک دینامیکی و منحصر‌به‌فردی رقم بخورد.

نمای جانبی خودرو ساده و به دور از تکلف طراحی شده ولی پویایی مدنظر را دارد. سقف ECODA 7 فست بک بوده و باعث شده نمای کلی خودرو پویا و پرتنش به نظر برسد. خطوط برجسته در عقب خودرو به حالت سه بعدی خانواده X طراحی شده و با چراغ‌های الکتریکی نمای جذابی به محصول بخشیده است.

خودرو جدید لوکانو - ECODA 7

یکی از مزایای مهم طراحی خودرو جدید لوکانو، جزئیات زیاد و طراحی‌های پیکسلی انحصاری است که هوش از سر جوانان می‌برد. عمده طراحی‌های پیکسلی در قسمت چراغ‌های مه شکن بوده و تجربه‌ای لذت بخش و آینده‌نگرانه از خودرو به ارمغان می‌آورد.

لوکانو زبان طراحی ECODA 7 را «زیبایی از تمامی زوایا» نامیده و به نظر این نام برازنده چنین خودرویی است. فضای کابین با فناوری‌های سطح بالا و المان‌های مدرن متعدد تزئین شده تا محصول تازه وارد لوکانو را نسبت به رقبایش متمایز و برجسته کند. اکودا 7 از سال آینده وارد جریان عرضه خواهد شد و در زمره محصولاتی قرار می‌گیرد که از انرژی‌های جدید بهره می‌برند.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
مرسدس بنز اس کلاس افسانه‌ای به پایان راه خود نزدیک می‌شود عجیب ترین اتومبیل هایی که خودروسازان لوکس ساخته‌اند تمام برندهایی که تویوتا در حال حاضر تحت مالکیت دارد جی ام سی یوکان ۲۰۲۵ با ظاهر پر ابهت‌تر و امکانات بیشتر معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*