گلکسی S24 FE سامسونگ

گلکسی S24 FE سامسونگ با حضور در بنچمارک گیگ بنچ به تمام شایعات پایان داد

نتایج بنچمارک گوشی مورد انتظار گلکسی اس 24 اف ای – Galaxy S24 FE سامسونگ اخبار پیشین در خصوص تراشه به کار رفته در آن را تایید می‌کنند.

زمان زیادی تا رونمایی از گوشی مورد انتظار گلکسی S24 FE سامسونگ باقی نمانده و تقریبا تمامی مشخصات فنی و ظاهری آن به‌طور کامل افشا شده است. با این حال یکی از مهم‌ترین زمینه‌های ابهام در خصوص این گوشی میانرده پریمیوم تراشه آن است. روز گذشته اما حضور این گوشی در بنچمارک گیک بنچ پاسخ بسیاری از سوالات در خصوص چیپست آن را داد.

گلکسی S24 FE سامسونگ از چه تراشه‌ای استفاده می‌کند؟

شایعات پیشین از حضور نمونه‌ای تضعیف‌شده از تراشه پرچمدار سامسونگ، اگزینوس 2400e در گلکسی S24 FE حکایت داشتند. این گوشی با حضور در بنچمارک گیک‌بنچ تا حد زیادی شایعات موجود را تایید کرد. نتیجه حضور این گوشی در تست Geekbench را در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید.

بنچمارک Galaxy S24 FE

بر اساس نتایج این تست تنها پردازنده پرایم به کار رفته در این تراشه (Cortex-X4) اندکی ضعیف‌تر شده و فرکانس عملکرد آن از 3.2 گیگاهرتز به 3.11 گیگاهرتز رسیده. این درحالی‌ست که سایر هسته‌های پردازشی مشابه مدل استاندارد اگزینوس 2400 هستند. البته امتیازات تک هسته‌ای و چندهسته‌ای این تراشه بسیار ضعیف‌تر از چیپست اگزینوس 2400 است. با این وجود به نظر می‌رسد این نتایج تنها مربوط به نمونه اولیه تراشه Exynos 2400e هستند و تا زمان رونمایی این گوشی عملکرد چیپست آن نیز ارتقا خواهد یافت.

گلکسی S24 FE سامسونگ

اخبار پیشین حاکی از معرفی گلکسی اس 24 اف ای با 8 یا 12 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی بودند.‌ از سوی دیگر، پرچمدار پریمیوم سامسونگ همچنین در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد روانه بازار شده و به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
مشخصات دوربین گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ شما را شوکه خواهد کرد 5 گوشی میانرده جذاب که می توانید به جای گلکسی S23 FE خریداری کنید انبوهی از اطلاعات جدید درباره گوشی گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ لو رفت رنگ بندی و قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ لو رفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*