لکسوس RX مدل 2025

لکسوس RX مدل 2025، لوکس‌تر از همیشه از راه رسید

لکسوس از مدل 2025 کراس اوور پرطرفدار خود RX رونمایی کرد. شاسی بلند لوکس آر ایکس حالا در نسخه‌های جدید و با چندین پیشرانه عرضه می‌شود.

بنا به آخرین اخبار خودرو خارجی، کراس اوور RX، یکی از پرفروش‌ترین محصولات لکسوس که حدود دو سال است در نسل پنجم خود به سر می‌برد، در سال جاری میلادی از به‌روزرسانی‌های جدید برخوردار می‌شود. از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به اضافه شدن یک تیپ جدید و یک نسخه ویژه جدید اشاره کرد، ولی این پایان تدارکات زیرمجموعه تویوتا برای این کراس اوور لوکس نیست.

امکانات و مشخصات فنی لکسوس RX مدل 2025

لکسوس حالا نسخه‌ای ویژه از مدل 2025 شاسی بلند آر ایکس با عنوان Black Line عرضه می‌کند. این نسخه با بدنه خاکستری‌رنگ (Incognito) به‌همراه تریم مشکی، رینگ‌های 21 اینچی مشکی و کالیپرهای نارنجی ترمز از بقیه تیپ‌های این خودرو متمایز می‌شود. ترکیب رنگ مشکی و خاکستریِ نمای بیرونی، در کابین هم به کار رفته است. از این نسخه فقط 500 دستگاه برای بازار آمریکای شمالی تولید می‌شود.

لکسوس RX مدل 2025

لکسوس RX مدل 2025 همچنین در تیپی جدید با نام «اف اسپرت دیزاین» (F Sport Design) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. البته پیش از این هم لکسوس تیپ‌های متنوعی را برای این شاسی بلند ارائه می‌داد. به‌طور دقیق‌تر، نسخه‌های استاندارد، پریمیوم، پریمیویم پلاس، لاکچری، اف اسپرت هندلینگ و اف اسپرت پرفورمنس را برای آن عرضه کرده بود.

تیپ اف اسپرت دیزاین که مبتنی بر تیپ پریمیوم توسعه پیدا کرده است، از جزئیات منحصر به خود در قسمت‌هایی از نمای بیرونی نظیر نمای جلو، جلوپنجره و دیفیوزر عقب بهره می‌برد. به این‌ها باید رینگ‌های 21 اینچی مشکی و تریم چوبی مشکی را هم اضافه کرد. لکسوس تیپ مذکور را فقط برای RX 350 و RX 350h جهت سفارش در دسترس قرار داده است.

چندین پیشرانه برای لکسوس RX مدل 2025 ارائه می‌شود. یکی از آن‌ها یک نمونه 2.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که توانایی تولید 275 اسب بخار قدرت و 429 نیوتن متر گشتاور را دارد. پیشرانه‌ای هیبرید قوای محرکه نسخه RX 350h را تامین می‌کند که می‌تواند 246 اسب بخار قدرت و 316 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نسخه RX 500h F Sport Performance هم قادر به تولید 366 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور است.

علاوه بر همه این‌ها پیشرانه پلاگین هیبرید متفاوتی در نسخه +RX 450h به کار رفته است. این پیشرانه یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر، سه موتور الکتریکی و باتری پک لیتیوم یونی 18.1 کیلووات ساعتی را در بر می‌گیرد و در مجموع 304 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. شعاع حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی هم 56 کیلومتر تخمین زده می‌شود.

لکسوس RX جدید در تاریخ دیرتری در سال جاری میلادی به نمایندگی‌های این برند لوکس ژاپنی در آمریکا راه پیدا می‌کند. هرچند قیمت این خودرو به‌صورت رسمی مشخص نشد، انتظار می‌رود قیمت پایه آن با افزایشی جزئی نسبت به مدل قبلی حدود 50 هزار دلار باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
خودرو چینی گک امپو با برند دوج عرضه می‌شود! معرفی نیسان آلتیما ۲۰۲۵ با پیشرانه و امکانات جدید مرسدس بنز اس کلاس افسانه‌ای به پایان راه خود نزدیک می‌شود جی ام سی یوکان ۲۰۲۵ با ظاهر پر ابهت‌تر و امکانات بیشتر معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*