تیزر تریلر قسمت آخر گرند تور (The Ground Tour)

تیزر قسمت آخر گرند تور را تماشا کنید؛ خداحافظی با مجری‌های پرطرفدار دنیای خودرو

با انتشار آخرین قسمت گرند تور، جرمی کلارکسون، ریچاردهموند و جیمز می به این برنامه پایان می‌دهند. حالا تیزر قسمت آخر گرند تور منتشر شده است.

ماشین‌بازهایی که فعالانه اخبار خودرو و سایر اتفاقات حول محور این صنعت را دنبال می‌کنند، بدون شک با یک تیم سه‌نفره به خوبی آشنایی دارند؛ جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می. با این حال، داستان این سه شخصیت محبوب دنیای خودرو بالاخره به پایان خود می‌رسد. قسمت آخر برنامه گرند تور (The Grand Tour) با عنوان One for the Road به‌زودی از آمازون پرایم پخش می‌شود و پیش از این، تیزری برای آن منتشر شده است تا طرفداران آماده خداحافظی با آن‌ها شوند.

تیزر قسمت آخر گرند تور

در آخرین قسمت گرند تور این سه با خودروهایی که همیشه دوست داشتند داشته باشند، به زیمباوه در جنوب آفریقا می‌روند. کلارکسون، هموند و می به ترتیب سوار بر لانچیا مونته‌کارلو، فورد کاپری 3 لیتری و ترایمف استَگ خواهند بود. البته در تریلر منتشر شده بیشتر از تخته‌گاز رفتن آن‌ها در جاده، روی خود شخصیت‌ها تمرکز شده است.

پس از احیای برنامه تاپ گیرِ شبکه بی‌بی‌سی توسط جرمی کلارکسون در اوایل دهه 2000 میلاد، او به‌همراه جیمز می و ریچارد هموند با اجرای این برنامه با طبع طنز و جذابیت منحصر به خودشان، نام آن را در سطح جهان مشهور کردند؛ حتی خیلی‌ها به‌صورت غیرقانونی این برنامه را تهیه می‌کردند و پای تماشایش می‌نشستند. با این حال، بعد از این‌که کلارکسون به‌خاطر درگیری فیزیکی با یکی از تهیه‌کنندگان اخراج شد، این سه با آمازون روی تولید گرند تور کار کردند که اولین قسمت آن در سال 2016 به مرحله پخش رسید.

آخرین قسمت The Grand Tour در تاریخ 13 سپتامبر مصادف با 23 شهریور پخش خواهد شد. با فاصله کمی پس از پخش این قسمت می‌توانید آن را به‌همراه زیرنویس فارسی از گجت نیوز دانلود کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
لکسوس RX مدل 2025، لوکس‌تر از همیشه از راه رسید ریماک نورا R یک ابرخودرو استثنائی با شتاب صفرتاصد زیر 2 ثانیه است لامبورگینی تمراریو معرفی شد؛ جانشین هوراکان با پیشرانه هیبرید ۹۲۰ اسب بخاری مرسدس میباخ SL مدل 2026 معرفی شد؛ نمایان‌گر اوج زرق‌وبرق آلمانی‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*