رانندگی کودک 5 ساله با سوپرکار لامبورگینی

تماشا کنید: کودک 5 ساله پشت فرمان لامبورگینی تخته‌گاز می‌رود

اگر فکر می‌کردید یک کودک توانایی رانندگی با یک سوپرکار لامبورگینی در سرعت بیش از 300 کیلومتر بر ساعت را ندارد، سخت در اشتباه بودید.

زین سوفو اوغلو، فرزند 5 ساله راننده ترکیه‌ای مسابقات موتورسیکلت‌رانی کنان سوفو اوغلو می‌تواند نه تنها خودرو، بلکه سوپرکار براند. اخیراً ویدیویی از این کودک در حال رانندگی با لامبورگینی روئلتو در اخبار خودرو پرسروصدا شده است که احتمالاً تماشای آن شما را به تعجب وا می‌دارد.

رانندگی حیرت‌انگیز کودک 5 ساله با لامبورگینی روئلتو

در این ویدیو می‌توان دید که کنان سوفو اوغلو پسر 5 ساله خود را برای نشستن پشت فرمان لامبورگینی روئلتو آماده می‌کند. سپس دوربین به داخل خودرو می‌رود؛ جایی که این کودک به تنهایی کنترل خودرو را در دست می‌گیرد، هرچند پدرش هم در صندلی شاگرد مواظب او است. او با این سوپرکار جدید لامبورگینی تا سرعت 312 کیلومتر بر ساعت پیش می‌رود. چنین سرعتی برای هر راننده‌ای زیاد است؛ چه برسد برای کودکی که حتی پای آن به راحتی به پدال‌ها نمی‌رسد.

نگاهی به صفحه اینستاگرام زین سوفو اغلو نشان می‌دهد که این پسر خردسال آشنایی زیادی با خودروها دارد و تجربه راندن موتورسیکلت و کارت را هم داشته است. حتی در ویدیویی در اینستاگرام زین می‌توان دونات زدن او با فراری SF90 را مشاهده کرد؛ آن هم در سن 3 سالگی. توانایی این کودک در رانندگی بدون شک هر ماشین‌بازی را هیجان‌زده می‌کند. البته در این بین نباید نقش پدر او که خود 5 بار قهرمان مسابقات قهرمانی سوپراسپرت جهان شده بود نادیده گرفت.

آنچه توجه را در ویدیو منتشر شده از این کودک 5 ساله جلب می‌کند، دقت و تبحر او در کنترل خودرو است. زین پشت فرمان لامبورگینی روئلتو کاملاً روی مسیر پیش رو خود تمرکز دارد، ولی بعد از این‌که حد سرعت را رد می‌کند، ضمن دقت به صفحه آمپر و آینه عقب ترمز می‌گیرد. حتی وقتی پدرش می‌خواهد به مناسبت این دستاورد حیرت‌انگیز با او دست بدهد، بدون منحرف‌شدن حواسش از جاده دست خود را دراز می‌کند. در نهایت حرکت دونات را هم پس از ارزیابی محیط اطراف انجام می‌دهد.

از دست ندهید:
تیزر قسمت آخر گرند تور را تماشا کنید؛ خداحافظی با مجری‌های پرطرفدار دنیای خودرو این خودرو تویوتا بدون راننده دریفت می‌کشد + ویدیو تماشا کنید: وقتی ماشین ۴۰ سال پیش مرسدس بنز به رکورد سرعت لامبورگینی می‌رسد تماشا کنید: وقتی خودرو ایلان ماسک ماشین پلیس را له می‌کند کلکسیون ماشین حیرت‌انگیز رونالدو با ارزش ۲۰ میلیون دلار + فیلم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*