تبدیل حواله ایران خودرو

اعلام طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در شهریور 1403

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار بخشنامه‌ای، شرایط طرح تبدیل حواله محصولات این شرکت و خودروهای قابل ارائه در شهریور ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، شرایط تبدیل متمرکز تعهدات منقضی ۱۴ محصول داخلی، مونتاژی یا وارداتی این شرکت در یک جدول به تفکیک اعلام شده و لازم است نمایندگی‌ها در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ اقدام نمایند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

طرح تبدیل حواله تعهدات منقضی ایران خودرو – شهریور ۱۴۰۳

تبدیل حواله ایران خودرو

براساس اطلاعات منتشر شده در جدول بالا، ۱۴ محصول ایران خودرو اعم از تولیدی، مونتاژی و وارداتی قابلیت تبدیل به محصولات اعلامی در قیمت شرح خودرو قابل ارائه هستند. شایان ذکر است موعد تحویل این محصولات مطابق موعد تحویل برنامه فروش در سیستم خواهد بود و تغییری نخواهد کرد.

توضیحات ضروری طرح تبدیل متمرکز

١- این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به شهریور سال 1403 برنامه ريزی شده است.

٢- لازم به يادآوری است كه طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشاركت تعهدات پيش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مكانيزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

3- لازم است بعد از انجام تبديل حتماً تامين اعتبار و قيمت‌گذاری مجدد صورت پذيرد تا مابه التفاوت نهايی با صحت و اطمينان بيشتری توسط سيستم محاسبه گردد.

4- در صورت نياز به به‌روزرسانی و تغيير شرايط بخشنامه، شرايط تبديل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طريق سيستم سيتريكس نمايندگی ها انجام خواهد شد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
فروش حواله ایران خودرو ریرا در فضای مجازی رونق گرفت تولید پژو پارس در عراق با نام بیجو بابِل + قیمت و مشخصات قیمت احتمالی ریرا در بازار آزاد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*