فروش اقساطی کی ام سی T8

فروش اقساطی کی ام سی T8 با شرایط ویژه اعلام شد

شرکت کرمان موتور در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 با قیمت مصوب در شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

طبق اطلاعیه گروه خودروسازی کرمان موتور، طرح فروش اقساطی پیکاپ محبوب و پرفروش کی ام سی تی ۸ از تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۳ آغاز و تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 کرمان موتور – شهریور ۱۴۰۳

در این طرح فروش، پیکاپ مونتاژی KMC T8 در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان و با شرایط اقساطی به مبلغ پیش پرداخت 1 میلیارد تومان و مابقی به‌صورت اقساط با یک فقره چک در بازه زمانی ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به مشتریان عرضه می‌شود.

بدین ترتیب مشتریان در صورت انتخاب طرح اقساطی 18 ماهه، پس از واریز پیش پرداخت اعلام شده، می بایست در تاریخ 25 خرداد 1405 طی یک فقره چک به مبلغ 800 میلیون و 367 هزار و 900 تومان مابقی مبلغ خودرو را پرداخت نمایند. همچنین در صورت انتخاب طرح اقساطی 24 ماهه، پس از واریز پیش پرداخت اعلام شده، مشتریان می بایست در تاریخ 25 آذر 1405 طی یک فقره چک به مبلغ 920 میلیون و 635 هزار تومان مابقی وجه خودرو را واریز نمایند.

در نهایت مشتریان با انتخاب طرح اقساطی 30 ماهه، پس از واریز پیش پرداخت اعلام شده، باید در تاریخ 25 خرداد 1406 طی یک فقره چک به مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون و 557 هزار و 300 تومان مابقی مبلغ باقیمانده خودرو را پرداخت نمایند. همچنین موعد تحویل خودرو حداکثر ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

فروش اقساطی کی ام سی T8

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور – KMC T8 2000 MT

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام خودرو ذکر شده به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به نشانی customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند. گفتنی است، سند خودرو تا تسویه حساب قطعی در رهن شرکت باقی می‌ماند. همچنین خودروها با بیمه بدنه به مشتریان تحویل داده می‌شوند؛ ولی هزینه بیمه روی پیش پرداخت محاسبه می‌شود. به کلیه هزینه‌ها عوارض، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های قانونی نیز اضافه می‌شود.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*