شرایط فروش تیارا پرایم

شرایط فروش تیارا پرایم، کراس اوور جدید مکث موتور اعلام شد

شرکت مکث موتور در اطلاعیه‌ای، شرایط فروش کراس اوور وارداتی تیارا پرایم را با قیمت قطعی در شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

تیارا پرایم، یکی از جدیدترین محصولات شرکت مکث موتور برای بازار ایران است که مدتی پیش عرضه آن توسط گروه مأموت به دیار خودرو سپرده شده تا با نشان اصلی خود یعنی بایک بیجینگ X7 در کشورمان عرضه شود. با این حال به تازگی شرایط فروش این خودرو جذاب با پرداخت سه مرحله‌ای و موعد تحویل متغیر توسط شرکت مکث موتور اعلام شده که در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات آن را بیان می‌کنیم.

جزئیات شرایط فروش کراس اوور تیارا پرایم – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش تیارا پرایم

طبق اعلام شرکت مکث موتور، خودرو تیارا پرایم با قیمت مصرف کننده ۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و با سه شرایط پرداخت در سه مرحله به متقاضیان عرضه می‌شود. متقاضیان در صورت پرداخت وجه کامل خودرو در هنگام ثبت نام از ۷۵ میلیون تومان تخفیف خرید نقدی نیز بهره مند خواهند شد. شما می‌توانید سایز جزئیات این طرح را در جدول بالا مشاهده کنید.

شایان ذکر است موعد تحویل این خودرو بسته به نوع پرداخت از ۲۵ الی ۹۰ روز کاری متغیر است. همچنین بر اساس اعلام شرکت، اگر تعداد ثبت نام ها بیش از ظرفیت تولید باشد، فرآیند قرعه کشی مشتریان نهایی را مشخص خواهد کرد. متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۳ لغایت یکشنبه مورخ ۱۱ شهریور سال جاری با مراجعه به وبسایت فروش محصولات مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشخصات و آپشن‌های تیارا پرایم (بیجینگ X7)

در بخش فنی این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۸۵ اسب بخار و ۳۰۵ نیوتن‌متر گشتاور است. مجموع این توان از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخهای جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۴ لیتر و شتاب صفر تا صد آن 7.8 ثانیه اعلام شده است.

از مجموع آپشن‌های این خودرو می‌توان به کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری، سیستم حرکت بین خطوط، سیستم هشداردهنده کور، دوربین 360 درجه، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم پارک اتومات، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی مولتی‌مدیا، سیستم تهویه مطبوع اتومات ۲ نقطه‌ای، سانروف پانورامیک، درب برقی صندوق عقب، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، حافظه صندلی راننده، گرم‌کن و سردکن و ماساژور صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم و دستگیره مخفی (پاپ اوت) درها اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*