گلکسی A05s

بررسی ویدیویی گلکسی A05s ؛ گوشی ارزان سامسونگ چقدر ارزش خرید دارد؟

در این مطلب با یک ویدیو، گوشی گلکسی A05s و مشخصات و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم تا ببینیم یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ چقدر ارزش خرید دارد.

گلکسی A05s به‌عنوان یکی از ارزان ترین و اقتصادی‌ترین گوشی های سامسونگ وارد بازار شده است. این گوشی از نظر ظاهری به سبک و سیاق پرچمداران این برند کره‌ای طراحی شده و با وجود قیمت ارزانی که دارد، مشخصات و ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بدنه گلکسی ای 05 اس از جنس پلاستیک ساخته شده، اما خوشبختانه کیفیت مناسبی دارد و احساس یک گوشی بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت را به شما القا نمی‌کند.

گلکسی A05s

گلکسی A05s نسبت به مدل قبلی خود یعنی A05 پیشرفت‌هایی داشته که از جمله آنها می‌توان به افزایش وضوح نمایشگر و تراشه قدرتمندتر اشاره کرد. در حال حاضر مدل 128 گیگابایتی این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و بنفش با قیمت حدود 8 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد و به‌نظر می‌رسد از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی A05s

در ادامه با یک ویدیو به بررسی سامسونگ گلکسی آ 05 اس پرداخته‌ایم و می‌توانید با ویژگی‌ها، مشخصات،‌ طراحی و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

در انتها لازم است مشخصات فنی این گوشی اقتصادی و البته جذاب را مرور کنیم. Galaxy A05s از نمایشگر 6.7 اینچی PLS LCD با وضوح 1080 در 2400 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 13، تراشه 6 نانومتری Snapdragon 680 4G، پردازشگر گرافیکی Adreno 610، پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز، رم 4 یا 6 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 یا 128 گیگابایت از نوع eMMC 5.1 با امکان افزایش از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری در وضوح 1080p، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی، درگاه یو اس بی تایپ سی 2.0 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی بهره می‌برد.

همچنین بخوانید:
بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ ؛ طراحی، نمایشگر، باتری، دوربین، سخت افزار و نرم افزار بررسی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ ؛ نهایت تکامل در گوشی های تاشو راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران تا مرداد ۱۴۰۳ + مشخصات فنی و قیمت گلکسی A06 معرفی شد؛ گوشی فوق‌العاده ارزان سامسونگ با امکانات وسوسه‌کننده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*