فروش اقساطی کامیون‌های فورس

شرایط فروش اقساطی کامیون‌های بهمن فورس 6 تن و 12 تن در شهریور 1403

شرکت بهمن دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش اقساطی کامیون‌های فورس ۶ و ۱۲ تن با کاربری های مختلف را اعلام کرد.

گروه بهمن دیزل قصد دارد تا با همکاری بانک تجارت دو کامیون بهمن فورس ۶ تن و ۱۲ تن را با ۱۴ کاربری متفاوت و شرایط اقساطی با پیش پرداخت ۶۰ درصد مبلغ کل خودرو و مابقی در اقساط ۳۰ ماهه به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش اقساطی کامیون‌های بهمن فورس ۶ و ۱۲ تن – شهریور

فروش اقساطی کامیون‌های فورس

طبق اعلام شرکت بهمن دیزل، کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با ۸ کاربری متفاوت شامل: یخچالدار با قیمت ۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان، مسقف فلزی حمل نوشابه با قیمت ۲ میلیارد و ۱۲۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان، مسقف فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۱۲۶ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان، مسقف چادری بالدار بازشو فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۵۳۶ هزار تومان، مسقف ایزوله با قیمت ۲ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۹۲۱ هزار تومان، بغلدار فلزی بازشو با قیمت ۲ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان، باری چوبی با روکش فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۹۳ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان و باری فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۸۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

فروش اقساطی کامیون‌های فورس

همچنین کامیون فورس ۱۲ تن این شرکت نیز با ۶ کاربری متفاوت شامل: مسقف فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۸۸۷ میلیون و ۹۹ هزار تومان، مسقف چادری با قیمت ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون و ۱۳۹ هزار تومان، مسقف ایزوله با قیمت ۲ میلیارد و ۸۵۸ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان، بغلدار فلزی بازشو با قیمت ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان، باری چوبی با روکش فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۸۵۱ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان و باری فلزی با قیمت ۲ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۸۳ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است موعد تحویل خودروها هفته آخر مهر ۱۴۰۳ (۴۵ روز کاری پس از تأیید بانک تجارت و تکمیل پرونده) اعلام شده است. این طرح فروش تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز بهمن دیزل نسبت به خرید اقدام نمایند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*