روز خدمات ام وی ام

اولین مراسم روز خدمات ام وی ام برگزار شد

اولین مراسم روز خدمات ام وی ام با حضور بخشی از مشتریان این شرکت و همراه با بخش‌های متنوعی چون آموزش، تست محصولات جدید، بازی و قرعه کشی برگزار شد.

مدیران خودرو در راستای ارتقای خدمات پس از فروش و ایجاد رابطه‌ صمیمانه‌تر با خریداران محصولات خود، مراسم «روز خدمات ام وی ام » را با حضور بخشی از مشتریان برند ام‌وی‌ام برگزار کرد.

جزئیات برگزاری مراسم روز خدمات ام وی ام

در بازار رقابتی امروز خودرو، فروش پایان ماجرا نیست و معیار واقعی موفقیت یک شرکت، توانایی آن در ایجاد روابط پایدار با مشتریان است. بنابراین شرکت‌ها تلاش می‌کنند با برگزاری رویدادهای مشتری محور، ارتباطشان را با مخاطبان خود حفظ کنند.

آغاز یک مسیر جدید برای همراهی مشتریان

مشتری‌مداری یکی از خط مشی‌های اصلی شرکت مدیران خودرو به‌شمار می‌رود، به همین جهت خرید خودرو تازه ابتدای راه همراهی شرکت با مشتریان است.

رویدادهایی که با محوریت مشتریان برگزار می‌شود، امکانی برای ارتباط چهره به چهره کارشناسان و مدیران شرکت خودروساز با مشتریان فراهم می‌کند که باعث افزایش آگاهی از برند و فرصتی برای آموزش در رابطه با محصول یا خدمات جدید ایجاد می‌کند.

در همین راستا، مدیران خودرو در روز ۲۵ مرداد ماه، اولین مراسم «روز خدمات ام وی ام» را با حضور بخشی از مشتریان باشگاه مشتریان خود در نمایندگی ستوده برگزار کرد.

روز خدمات ام وی ام

این مراسم نقطه آغاز ایونت‌های جدید مشتری محور شرکت مدیران است که با هدف افزایش آگاهی خریداران از خدمات و محصولات شرکت برگزار خواهد شد.

شرکت مدیران خودرو با برگزاری این مراسم تلاش می‌کند تا با ایجاد فضایی دوستانه برای مشتریان مدیران خودرو، رابطه‌ صمیمانه‌تری با آن‌ها ایجاد کند. همچنین در این مراسم، فضایی اختصاصی برای سرگرمی و بازی کودکان و نوجوانان دیده شده بود و مهما‌ن‌ها در گروه‌ها سنی متفاوت، اوقات خوشی را کنار یکدیگر تجربه کردند. در این ایونت جوایز ارزشمند و نفیسی به قید قرعه به مشتریان حاضر در مراسم اهدا شد.

آموزش نحوه نگهداری و تعمیر خودرو به مشتریان

شرکت مدیران خودرو همچنین در حاشیه مراسم «روز خدمات ام وی ام» یک ورکشاپ آموزشی برای افرایش آگاهی مشتریان از نحوه نگهداری و راهکارهای افزایش طول عمر خودروهای شرکت برگزار کرد که مورد استقبال اعضای باشگاه مشتریان قرار گرفت.

روز خدمات ام وی ام

در این ورکشاپ کارشناسان واحد فنی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، به‌صورت عملی آموزش‌هایی در خصوص نحوه نگهداری از خودروهای شرکت، افزایش طول عمر قطعات و نحوه تعمیر برخی از قطعات را به مشتریان ارائه دادند.

همچنین این کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان در خصوص مسائل فنی خودروها بودند.

تست درایو محصول برقی و جذاب MVM

از دیگر رخدادهای ویژه مراسم «روز خدمات ام وی ام »، برنامه تست رانندگی آریزو ۵ برقی برای مشتریان بود و علاقه‌مندان توانستند از فرصت رانندگی با اولین خودرو برقی پلاک ملی استفاده کنند.

خودروی آریزو ۵ برقی، نخستین محصول برقی با پلاک ملی در ایران است و مدیران خودرو برنامه دارد این خودرو را در اختیار ناوگان تاکسیرانی قرار دهد.

mvm

از ویژگی‌های جذاب این خودرو گشتاور بالا از لحظه فشردن پدال گاز است که باعث می‌شود خودرو از همان لحظه ابتدایی شتاب بسیار بالایی داشته باشد، این ویژگی به شدت موجب توجه مشتریان شرکت قرار گرفت. همچنین در حاشیه این تست درایو، مشتریان با نحوه کارکرد خودرو‌های برقی مدیران خودرو و مشخصات فنی این خودروها آشنا شدند و به سوالات و ابهامات آن‌ها پاسخ داده شد.

ارتباط چهره به چهره کارشناسان و مدیران ام وی ام با مشتریان

شاید کمتر پیش بیاید که کارشناسان و مدیران ارشد یک شرکت بزرگ در ایونت‌های متوالی ارتباطی نزدیک و صمیمی با مشتریان شرکت برقرار کنند.

مدیران ارشد ام وی ام اصرار به حضور در ایونت‌های مشتری محور شرکت مدیران خودرو دارند تا بتوانند از نزدیک از میزان رضایت خریداران از محصولات شرکت و دغدغه‌ها و مشکلات احتمالی آن‌ها با خبر شوند.

در این ایونت یکی از مشتریان به نام پارسا که دارای همسر و دو فرزند بود در گفتگو با مدیر بازاریابی ام وی ام اعلام کرد که حدودا یک سال پیش خودرو ایکس 55 پرو را خریداری کرده و طی این یک سال از خودرو رضایت بالایی دارد. او تاکید کرد که در هنگام خرید، کیفیت خدمات پس از فروش خودرو یکی از دغدغه‌های وی بود که طی این یک سال هیچ مشکلی از این بابت نداشته و برای سرویس‌های دوره‌ای به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت مراجعه کرده و از نوع خدمت رسانی این نمایندگی‌‌ها رضایت کامل دارد.

مشتری دیگری با یکی از کارشناسان بخش محصول ام وی ام در حال صحبت بود و در خصوص کیفیت خودروهای برقی و هیبریدی مدیران خودرو و همچنین طول عمر قطعات و گارانتی آن‌ها سوال می‌کرد که توضیحات کامل را از کارشناس شرکت دریافت کرد.

mvm

فرد دیگری به نام امیر رضا که خودرو ایکس 55 پرو داشت، در حال گفتگو با یکی از کارشناسان شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام بود و اطلاعاتی در خصوص افزایش طول عمر گیربکس خودرو دریافت میکرد.

یکی دیگر از مشتریان به نام احمد که با همسر خود به این رویداد آمده بود، اعلام کرد که حدود 8 ماه پیش آریو 5 اسپرت خریده و بسیار از کیفیت این خودرو رضایت دارد. او اعلام کرد که با آگاهی کامل و مقایسه با دیگر محصولات بازار به سراغ آریزو 5 اسپرت رفته و از انتخاب خود بسیار راضی است.

شبکه خدمات پس از فروش گسترش پیدا می‌کند

گفتنی است شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در حال حاضر با بیش از ۱۵۰ تعداد نمایندگی فعال، انحصارا برای برند ام‌وی‌ام در ۸۴ شهر و کلان شهر به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کند.

از طرف دیگر مدیران خودرو برای ارتقای خدمات دهی به مشتریان خود، برنامه‌ریزی کرده که تا زمستان امسال ۱۰ نمایندگی ام‌وی‌ام به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت اضافه کند.

به این ترتیب فاصله شرکت مدیران خودرو و دیگر شرکت‌های خصوصی خودروسازی در کشور از نظر تعداد مراکز خدمات پس از فروش افزایش بیشتری پیدا می‌کند.

mvm

خدمت‌رسانی در هر نقطه از کشور به مشتریان محترم مدیران خودرو از افتخارات این شرکت است. ما در شرکت مدیران خودرو با استفاده از توانایی ۲۱۰۰ پرسنل شبکه خدمات پس از فروش به بیش از ۴۰۰ هزار خودروی ام‌وی‌ام در قالب ۷۰ مدل در سراسر کشور خدمات ارائه می‌دهیم.

خرید خودرو در ایران یک سرمایه گذاری مطمئن است و شرکت‌ها هم حفظ سرمایه مشتریان و جلب رضایت آن‌ها در سال‌های آینده را از جمله مهمترین وظایف خود می‌دانند. شرکت مدیران خودرو، عبارت «همراه ایده آل» را به عنوان شعار اصلی خود در نظر گرفته و در همین راستا این شرکت به‌دنبال تحقق شعار خود از طریق ارتقای خدمات و ایجاد رابطه عمیق‌تر با مشتریان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*