عرضه چری آریزو 8 مدیران خودرو در بازار به زودی

چری آریزو 8، سدان لوکس جدید مدیران خودرو به زودی در بازار

چری آریزو 8 که نقش سدان لوکس پرچمدار مدیران خودرو را بر عهده دارد، تا چند هفته دیگر تحت برند فونیکس بالاخره به بازار کشور عرضه خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 یکی از محصولات جدید مدیران خودرو در کنار نمونه‌هایی مثل اکستریم VX است که اوایل امسال طی مراسمی به‌صورت کامل به‌نمایش گذاشته شد. بنا به آخرین اخبار خودرو، این خودروساز خصوصی به دنبال این است تا بالاخره به‌زودی چری آریزو 8 را به‌عنوان سدان پرچمدار خود عرضه کند و قدم‌های نهایی را در این راستا بر می‌دارد.

برنامه مدیران خودرو برای عرضه چری آریزو 8 ظرف چند هفته آینده

گزارشی حکایت از این دارد که شورای رقابت هفته آتی در جلسه‌ای درباره قیمت چری آریزو 8 تصمیم‌گیری می‌کند و مدیران خودرو هم با فاصله کمی پس از این (حدود دو هفته) رسماً شرایط فروش این سدان چینی را به اطلاع عموم خواهد رساند. انتظار می‌رود محصول جدید مدیران خودرو بیش از 2 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شود که در این صورت، وارد رقابت با سدان‌های بالارده‌تر وارداتی خواهد شد.

آریزو 8 در نمای جلو از جلوپنجره بزرگ شبیه به جلوپنجره‌های لکسوس، تریم کرومی، چراغ‌های تهاجمی و برآمدگی و خطوط برجسته روی کاپوت برخوردار است. در نمای کناری آن شیب نرم در ستون C به چشم می‌آید. طراحان چری برای ناحیه عقب این سدان هم چراغ سرتاسری با طراحی دوشاخه در هر گوشه و چهار خروجی اگزوز در نظر گرفته است.

عرضه چری آریزو 8 مدیران خودرو در بازار به زودی

این سدان مدیران خودرو زیر کاپوت خود یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم بنزین (GDI) دارد. این موتور می‌تواند 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته نیرو محرکه را به محور جلو می‌فرستد. با اتکا به این پیشرانه باید بتوان ظرف 6.9 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب گرفت. همچنین حداکثر سرعت این خودرو 215 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن 6.8 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر اعلام شده است.

کابین چری آریزو 8 مدیران خودرو

چری آریزو 8 که تحت برند فونیکس مدیران خودرو به بازار می‌آید، از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی در سطح قیمت خود بهره می‌برد. از جمله امکانات رفاهی این سدان چینی می‌توان به دو نمایشگر 12.3 اینچی، سیستم صوتی با 8 اسپیکر، صندلی‌های چرمی با قابلیت گرمایش و سرمایش و صفحه شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند اشاره کرد. ترمز اضطراری خودکار، هشدار نقطه کور، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی و 6 ایربگ هم برخی از آپشن‌های ایمنی شاخص آن هستند.

در گجت نیوز بخوانید:
چری تیگو ۴ پرو فیس لیفت معرفی شد تفاوت دیگنیتی پرستیژ با دیگنیتی پرایم چیست و کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟ پیکاپ سانگ یانگ موسو خان؛ مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت قیمت نیسان سیلفی پلاس در بازار ایران مشخص شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*