نیسان ایکس تریل 2025

نسخه ارتقا یافته نیسان ایکس تریل 2025 روانه بازار شد

کمپانی ژاپنی نیسان از نسخه راک کریک خودرو شاسی بلند ایکس تریل 2025 با امکانات جذاب و پیشرانه ارتقاء یافته رونمایی کرد.

نیسان ایکس تریل که با نام نیسان روگ نیز در برخی از کشورها شناخته می‌شود، یک به‌روز رسانی جدید را نسبت به نسخه قبلی تجربه کرده و اکنون با پیشرفت‌های بصری جسورانه، مخصوص دوستداران ماجراجویی های خارج از جاده عرضه شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی مشخصات و آپشن های هیجان انگیز این SUV پرطرفدار می‌پردازیم.

معرفی نسخه راک کریک نیسان ایکس تریل 2025

نیسان ایکس تریل 2025

اس یو وی کامپکت روگ (Rouge) در اواخر سال 2007 میلادی توسط شرکت ژاپنی نیسان معرفی شد و با شروع نسل دوم در سال 2013 با نام ایکس تریل به بازار جهانی راه یافت. در حال حاضر این خودرو در نسل سوم خود، توسط نیسان ایالات متحده آمریکا و ژاپن تولید می‌شود و برای مدل 2024 ارتقا یافته است. این نسخه جدید که راک کریک (Rock Creek) نام دارد به عنوان مدل 2025 عرضه خواهد شد.

Nissan X-Trail Rock Creek با پیشرفت‌های ظاهری جسورانه‌ ای مانند نمای جلوی مشکی براق با جزئیات کرومی، ترکیب رنگ قرمز لاوا و رک روف لوله‌ای با اعضای متقاطع یکپارچه، مختص آن دسته از افرادی است که عاشق آفرودهای نه چندان دشوار هستند و این انتظار را از یک خودرو جذاب نیسان دارند. علاوه بر این، لاستیک‌های Falken Wild Peak با پهنای 235 روی رینگ‌های 17 اینچی مشکی مات عملکرد خودرو را برای مقابله با سخت‌ترین مسیرها افزایش داده است.

مشخصات فنی Nissan X-Trail Rock Creek 2025

نمای جانبی نیسان ایکس تریل 2025

همه مدل‌های نیسان ایکس تریل 2025 با یک پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری توربو VC ارتقا یافته عرضه می‌شوند که به طور مداوم نسبت تراکم خود را برای بهینه‌سازی قدرت یا کارایی بسته به نیاز راننده تنظیم می‌کند. این موتور قادر است تا 201 اسب بخار و 305 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این موتور با سیستم جلو یا تمام چرخ متحرک ترکیب شده و با پنج سطح تریم شامل: S، SV، SL، Platinum و Rock Creek  عرضه می‌شود.

سیستم چهارچرخ محرک استاندارد با تجهییز به سیستم کنترل حرکت در تپه، سواری راحتی را در هنگام پایین آمدن از شیب‌های تند با حفظ سرعت ثابت فراهم می‌کند. این خودرو همچنین از فناوری پیشرفته‌ای با نام HD Intelligent Around View (نمای اطراف هوشمند) عرضه شده که در حین رانندگی با سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت، دید کلی از زمین را امکان‌پذیر می‌کند. وظیفه این سیستم کمک به جلوگیری از برخورد با موانع در نقاط کور راننده است.

تریم داخلی و آپشن های شاسی بلند نیسان ایکس تریل 2025

نمای داشبورد نیسان ایکس تریل 2025

فضای داخلی این خودرو با بهره گیری از صندلی‌های چرمی ضد آب، دوخت قرمز و مشکی روی داشبورد و برخی عناصر دیگر حس و حال اسپرتی را ارائه می‌کند. همچنین گرم‌کن صندلی‌های جلو و سوکت 12 ولتی در صندوق عقب، شارژ بی سیم، گرم‌کن و نورپردازی داخلی LED محیطی نیز به این نسخه اضافه شده است. شایان ذکر است همه مدل‌های ایکس تریل 2025 به‌صورت استاندارد با سیستم Nissan Safety Shield 360 عرضه می‌شوند که شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار عبور از عقب، هشدار خروج از خط، کمک نور بالا و ترمز اضطراری خودکار است.

مدل‌های Rogue SL و Platinum ایکس تریل دارای نسخه جدیدی از سیستم ProPILOT Assist 2.1 است. علاوه بر این، دو سطح دیگر از کمک راننده را با نام ProPILOT Assist و ProPILOT Assist 1.1 که مجهز به ناوبری برای تنظیم سرعت در پیچ‌ها و انتقال خطوط بزرگراه است، در مدل‌های SV و Rock Creek به صورت استاندارد ارائه شده است. یکی از نوآوری‌های اصلی در مدل‌های Rogue SL و Platinum، مانیتور سه بعدی هوشمند در اطراف است که چرخش سه‌بعدی در اطراف خودرو را امکان‌پذیر می‌کند و هنگام مانور در فضاهای تنگ، چشم‌اندازهای بیشتری را برای راننده فراهم می‌کند.

نسخه پایه این خودرو با قیمت 30620 دلار و نسخه جدید Rock Creek AWD این خودرو با قیمت 35420 دلار عرضه شده است. همچنین نسخه های SL AWD و Platinum AWD به ترتیب با قیمت 37490 دلار و 40920 دلار در دسترس قرار دارند.

شایان ذکر است شرکت نامی خودرو، به عنوان وارد کننده اصلی محصولات نیسان به ایران، نیسان ایکس تریل را به کشورمان عرضه کرده است. پیشنهاد میک‌نیم مطلب معرفی و بررسی این شاسی بلند تازه وارد که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
جی ام سی یوکان ۲۰۲۵ با ظاهر پر ابهت‌تر و امکانات بیشتر معرفی شد شاسی بلند آفرودی فورد اورست ترمور با طراحی جذاب و قابلیت‌های جدید به جنگ تویوتا آمد چری eQ7 مدل 2025، شاسی بلند مدرن برقی جدید چینی ها روانه بازار شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*