کامیونت بهمن فورس 3.8 تن F38

شرایط فروش کامیونت بهمن فورس 3.8 تن F38؛ رقیب خطرناک و جذاب نیسان آبی

شرکت بهمن دیزل، شرایط فروش کامیونت بهمن فورس 3.8 تن F38 را اعلام کرد. جزئیات خرید رقیب جذاب نیسان آبی بازار داخل را در ادامه بخوانید.

به نظر می‌رسد که شرکت بهمن دیزل، فروش رقیب سرسخت و جدی نیسان آبی را با نام و نشان فورس 3.8 تن F38 برای شهریور 1403 آغاز کرده است. گروه بهمن به تازگی بخشنامه فروش محصول جدید خود را با قیمت قطعی 895 میلیون و 93 هزار تومان اعلام کرده است. در ادامه با جزئیات شرایط خرید این کامیونت آشنا شوید.

شرایط فروش کامیونت بهمن فورس 3.8 تن F38

فورس 3.8 تن اف 38 قرار است از نخستین هفته آبان ماه سال جاری با رنگ سفید به دست مشتریان برسد. بهمن دیزل برای تأخیر به صورت ماهانه، سود 2.5 درصدی در نظر گرفته است و متقاضیان این محصول می‌توانند از ساعت 7 صبح هفتم شهریور ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کامیونت بهمن فورس 3.8 تن F38

زیر کاپوت کامیونت جدید بهمن دیزل یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی تنفس طبیعی قرار گرفته که ساخت کشور ژاپن و شرکت میتسوبیشی است. این موتور قادر به تولید 139 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور است و نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس 5 سرعته DAE به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

مشخصات کلی فورس اف 38 رضایت بخش است و در رده سبک‌ترین کامیونت‌ها قرار می‌گیرد. وزن ناخالص این خودرو 3.8 تن بوده و در حالت استاندارد می‌تواند بین 1.5 تا 2 تن بار حمل کند. از جمله امکانات این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کامیونت بهمن فورس 3.8 تن F38

هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کروز کنترل، کنترلرهای مولتی مدیا روی فرمان، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، ریموت کنترل، شیشه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، سیستم تهویه الکتریکی دستی و…

با مجموع امکانات فوق می‌توان نتیجه گرفت که نیسان آبی به هیچ وجه با فورس 3.8 تنی F38 قابل مقایسه نیست و محصول تازه وارد بهمن دیزل می‌تواند مشتریان خوبی دست و پا کند.

ویدیو مرتبط

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*