جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی

تعرفه جدید جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی در ایران

محمد مخبر قبل از تحویل دولت سیزدهم به پزشکیان، تعرفه‌های جدیدی برای تخلفات رانندگی تصویب کرد. جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی چقدر است؟

یکی از پدیده‌های رایج در سطح شهر که حتما بارها شاهد آن بوده‌ایم، مسافرکشی با خودرو شخصی است. براساس اعلام رسمی محمد مخبر در 23 تیر ماه سال جاری، جریمه‌های رانندگی که از سال 96 بدون تغییر مانده بود، افزایش یافته تا میزان تصادفات رانندگی کاهش یابد.

جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی چقدر است؟

به نظر می‌رسد یکی از تخلفاتی که اگر خودروهای شخصی مرتکب شوند باید بابت جبران آن جریمه نقدی بپردازند، مسافرکشی با ماشین شخصی است. طبق اعلام دولت سیزدهم، حمل مسافر با وسایل نقلیه شخصی یا غیرمجاز، می‌تواند باعث ایجاد ترافیک و اخلال در امنیت مسافران شود.

جریمه مسافرکشی با ماشین شخصی

علاوه بر این مسافرکشی با خودرو شخصی، حق دارندگان تاکسی و اسنپ را ضایع می‌کند و به ضرر آن‌ها است. قانون‌گذار برای حل مشکلات حمل مسافر با ماشین شخصی، جریمه وضع کرده است. بنابراین اگر از امروز در کلان شهرها با وسایل نقلیه شخصی خود نسبت به حمل مسافر اقدام کنید، 90 هزار تومان جریمه خواهید شد. در سایر شهرها مبلغ جریمه 60 هزار تومان و در روستاها 30 هزار تومان خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
پیکاپ کره ای موسو خان به ایران می‌آید فروش فولکس واگن T-Roc، کراس اوور جدید آلمانی در ایران آغاز خواهد شد پیکاپ موسو خان با این مشخصات فنی و امکانات در ایران عرضه می‌شود +‌ کاتالوگ شرکت تویوتا برای اولین بار از باتری های بازیافتی در صنعت خودرو استفاده می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*