بررسی بهترین لپ تاپ های ایسوس

بررسی بهترین لپ تاپ های ایسوس [ببین و بخر!]

ایسوس همواره سعی کرده تا بهترین عملکرد را در تولید لپ تاپ داشته باشد. این برند شناخته شده سالانه محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار می‌کند. این لپ تاپ ها در سری‌های مختلف با کیفیت‌های متنوع روانه بازار شده که برای هر فردی مناسب است. در این مطلب به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

لپ تاپ ایسوس 15 اینچی مدل TUF Gaming FX507ZU4-F

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین لپ تاپ‌های گیمینگ در بازار لپ تاپ دنیا دقیقاً همین مدل است. این لپ تاپ ابعادی به اندازه 24.9×251×354 میلی‌متر بوده و وزن آن 2.2 کیلوگرم است. بدنه‌ی این لپ تاپ از جنس پلی‌کربنات ساخته شده که نسبت به ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد. این لپ تاپ به پردازنده مرکزی اینتل Core i7 سری 12700H مجهز بوده که قدرت پردازش بالایی دارد. این سی پی یو با فرکانس 2.3 گیگاهرتز تا 4.7 گیگاهرتز و 14 هسته حقیقی + 20 هسته مجازی ساخته شده و برای اجرای انواع بازی در سطح متوسط و نسبتاً سنگین گزینه بسیار خوبی است. با این حال اگر معمولاً طرفدار بازی‌‎های خیلی سنگین و حرفه‌ای هستید پیشنهاد می‌کنم در ادامه مطلب، محصولات دیگر را نیز بررسی کنید. ظرفیت حافظه‌ی رم لپ تاپ گیمینگ 16 گیگابایت از نوع DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز است که قابلیت ارتقاء تا 64 گیگابایت را هم دارد. یعنی اگر بعد از مدتی احساس کردید نیاز به سرعت و ظرفیت بیشتری از رم خود دارید، می‌توانید به راحتی با یک هزینه مناسب آن را تا سقف 64 گیگابایت ارتقاء دهید. این یک ویژگی بسیار خوب و مهم محسوب می‌شود.

برای ذخیره‌سازی اطلاعات و بازی‌های مختلف، این لپ تاپ از هارد SSD با ظرفیت یک ترابایت PCIe NVMe پشتیبانی می‌کند که آن هم دارای قابلیت ارتقاء خواهد بود.

کارت گرافیک GeForce RTX4050 GDDR6 با ظرفیت 6 گیگابایت کمک زیادی به کیفیت بازی و پخش روان ویدئوها خواهد کرد. این لپ تاپ گیمینگ همراه با صفحه‌ی نمایش 15.6 اینچیFHD با رزولوشن 1920×1080 و نرخ تصویر 144 هرتز ساخته شده که تصاویر را با بهترین کیفیت و بیشترین جزییات نمایش می‌دهد.

این لپ تاپ دارای دو اسپیکر Dolby Atmos داخلی است که برای انجام کارهای روزمره مثل گوش کردن به موسیقی و تماص صوتی و تصویری بسیار مناسب است. این محصول دارای بلوتوث و وای فای است و دارای پورت‌های مختلف از جمله USB Type-C،USB3, HDMI, Ethernet و جک 3.5 میلی‌متری است.

این لپ تاپ ایسوس دارای باتری لیتیوم یون با توان آداپتور 200 وات بوده و میزان شارژدهی باتری آن در حالت نرمال حدود 2 تا 4 ساعت است. در کل اگر دانشجو هستید و یا به کارهای گرافیکی در حد متوسط می‌پردازید این لپ تاپ می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد.

لپ تاپ ایسوس 15 اینچی مدل TUF Gaming FX507ZU4-F

لپ تاپ ایسوس 14 اینچی مدلExpertBook B3 Flip B3402FBA-E

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B3 Flip B3402FBA-E با طراحی بسیار زیبا و مشخصات فنی فوق‌العاده می‌تواند برای هر فردی که به حوزه لپ تاپ و تکنولوژی علاقه دارد جذاب باشد. این لپ تاپ دارای ابعادی به اندازه 329×223.9×19.5 میلی‌متر و وزن 1.6 کیلوگرم است و جز لپ تاپ‌های سبک با حمل راحت محسوب می‌شود. بدنه‌ی این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه و خط و خش داشته و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

این لپ تاپ با پردازنده اینتل Core i7-1255U، با فرکانس 1.7 گیگاهرتز تا 4.7 گیگاهرتز و 10 هسته حقیقی + 12 هسته مجازی، توان پردازشی بسیار بالایی داشته و در اجرا و استفاده از برنامه‌های سنگین هم به خوبی عمل می‌کند. پردازنده‌ی این دستگاه با فناوری ساخت 10 نانومتری اینتل طراحی و تولید شده و مصرف برق آن حداکثر 15 وات است.

حافظه‌ی رم این لپ تاپ 16 گیگابایت DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز است که قابلیت ارتقاء تا 40 گیگابایت را هم دارد. برای ذخیره‌سازی داده‌ها، از هارد SSD با ظرفیت یک ترابایت پشتیبانی می‌شود. یکی از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ قابلیت ارتقاء رم و هارد آن است که در استفاده طولانی مدل بسیار مهم خواهد بود.

به سراغ نمایشگر این محصول می‌رویم، جایی که صفحه‌نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل قرار گرفته و دارای پنل IPS و نرخ تصویر 60 هرتزاست. بخش غافگیر کننده این لپ تاپ قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش آن است که آن را به یک گزینه جذاب برای طراحان گرافیک تبدیل کرده است. این صفحه نمایش قابلیت باز شدن در حالت 360 درجه را نیز دارد.

سیستم صوتی این لپ تاپ شامل دو اسپیکر با کیفیت است و از ارتباطات و سنسورهایی مانند حسگر اثر انگشت، بلوتوث و شبکه بیسیم WiFi پشتیبانی می‌کند. ظرفیت شارژدهی باتری آن در حالت استفاده نرمال چیزی حدود یک تا 3 ساعت بوده و از پورت‌های مختلفی مانند: USB2، USB3، HDMI و پورت شبکه Ethernet پشتیبانی می‌کند. این لپ تاپ برای برنامه‌نویس‌ها، کارمندان ادارات و دانش‌آموزان می‌تواند یک انتخاب مطمئن باشد.

لپ تاپ ایسوس 14 اینچی مدلExpertBook B3 Flip B3402FBA-E

لپ تاپ ایسوس 15 اینچی مدلVivoBook F1504VA-B

نوبت به لپ تاپ ایسوس 15 اینچی مدلVivoBook F1504VA-B می‌رسد. این‌بار اگر به دنبال یک لپ تاپ در حد مدل‌های گیمینگ اما قیمت پایین هستید این مدل برای شما مناسب است. این لپ تاپ با طراحی بسیار زیبا و ظریف فقط 1.7 کیلوگرم وزن داشته و با جنس بدنه پلی‌کربنات حمل بسیار راحت و مقاومت بالایی در مقابل خط وخش و ضربه خواهد داشت. ابعاد این لپ تاپ 359.7×232.5×17.9 میلیمتر است.

این لپ تاپ با پردازنده مدل Core i7 از سری 1355U پشتیبانی می‌کند که قدرت بسیار بالایی در پردازش اطلاعات مختلف خواهد داشت. این پردازنده با فرکانس 1.7 گیگاهرتز تا 5.0 گیگاهرتز با 10 هسته حقیقی و 12 هسته مجازی ساخته شده است که توان پردازش اطلاعات در حد متوسط و سنگین را خواهد داشت. در ساخت این سی پی یو از فناوری 10 نانومتری استفاده شده است.

ظرفیت حافظه رم این لپ تاپ 12 گیگابایت از نوع DDR4 بوده که سرعت بسیار بالایی در اجرای برنامه‌ها در اختیار سیستم خواهد گذاشت به طوری که به راحتی چند برنامه را همزمان اجرا کرده و در روان‌ترین حالت استفاده می‌کنید. رم این لپ تاپ تا 24 گیگابایت قابلیت ارتقاء دارد.

صفحه نمایش 15 اینچی این لپ تاپ با رزولوشن 1080×1920 پیکسل و نرخ تصویر 60 هرتز ساخته شده و برای تماشای فیلم و سریال یا انجام کارهای گرافیکی با جزییات بالا بسیار مناسب است. این لپ تاپ 2 عدد اسپیکر از نوع SonicMaster دارد که از لحاظ میزان و کیفیت صدا بسیار خوب عمل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های خوب این محصول داشتن امنیت بالا به دلیل وجود حسگر اثر انگشت آن است. از دیگر ویژگی‌های خوب این لپ تاپ می‌توان به پورت‌های متنوع آن اشاره کرد که شامل یک پورت USB Type-C، یک پورت USB2، 2 پورت USB 3.2 ویک پورت HDMI می‌شود.

خرید لپ تاپ ایسوس از پلازا دیجیتال

در این مطلب سه مورد از بهترین لپ تاپ های ایسوس را به شما معرفی کردیم که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. اگر این روزها خرید لپ تاپ یکی از هدف‌های شما است باید اطلاعات کافی در مورد محصول مورد نظر را داشته باشید. خوب است قبل از خرید به نکات مهمی مثل نوع پردازنده، ظرفیت رم، کارت گرافیک، وزن و طراحی ظاهری لپ تاپ توجه ویژه‌ای داشته باشید. فروشگاه پلازا دیجیتال آماده فروش بهترین لپ تاپ‌ های ایسوس در کمترین میزان قیمت به شما عزیزان است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*