هیوندای سوناتا 2025 فیس لیفت

هیوندای سوناتا مدل 2025؛ سدان جذاب کره‌ای با قدرت حدود 300 اسب بخار

هیوندای جزئیات سوناتا مدل 2025 را اعلام کرد. نسخه فیس لیفت این سدان کره‌ای از طراحی آینده‌گرایانه و پیشرانه 300 اسب بخاری برخوردار است.

تلاش هیوندای برای نوآوری در طراحی صرفاً به هیوندای سانتافه مدل 2024 که در زمان معرفی خبرساز شد ختم نمی‌شود. این خودروساز کره‌ای سوناتا را که حالا در هشتمین نسل خود به سر می‌برد با چهره‌ای متفاوت ارائه می‌کند و بنا به آخرین اخبار خودرو خارجی، به‌تازگی قیمت و جزئیات تیپ‌های این سدان را منتشر کرد.

جزئیات هیوندای سوناتا مدل 2025 فیس لیفت

سوناتا جدید علی‌رغم این‌که خودرویی در محدوده قیمت 30 تا 40 هزار دلار است و کاربری روزمره برای خانواده‌ها دارد، از طراحی آینده‌گرایانه‌ و هیجان‌انگیزی برخوردار است. این ویژگی خصوصاً در طراحی نمای جلو آن با فرم و چینش چراغ‌های جلو به چشم می‌آید. با وجود این، آنچه در نمای عقب و فضای داخلی آن دیده می‌شود، عمدتاً تفاوتی با سدان‌های روزمره حال حاضر ندارد و فقط المان‌های جذاب طراحی محصولات گروه هیوندای به آن‌ها اضافه شده است.

هیوندای سوناتا مدل 2025 که در واقع نسخه فیس لیفت نسل هشتم این سدان به حساب می‌آید، در شش تیپ مختلف عرضه می‌شود. تیپ پایه SE این خودرو با قیمت 27 هزار و 800 دلاری به یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر مجهز است. این پیشرانه توان تولید 191 اسب بخار قدرت را دارد و برای انتقال نیرو محرکه از یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته بهره می‌گیرد.

تیپ مذکور در کابین امکاناتی مثل نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی سیستم مولتی مدیا با پشتیبانی سیمی و بدون سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو، تهویه مطبوع خودکار دوناحیه‌ای، استارت دکمه‌ای و 4 پورت یواس‌بی سی (2 عدد در هر کدام از ردیف‌ها) را ارائه می‌کند. این تیپ همچنین 9 ایربگ، هشدار حرکت در لاین، جلوگیری از برخورد در جلو با تشخیص عابران پیاده و دوچرخه‌سواران، هشدار برخورد از نقطه کور، هشدار عبور خودرو در ناحیه عقب، رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، چراغ‌های جلو و عقب و دی‌لایت‌های ال‌ای‌دی، چراغ جلو خودکار دارد.

بیشتر تیپ‌های سوناتا فیس لیفت با همین موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر 191 اسب بخاری عرضه می‌شوند. تیپ N Line هم که به عملکرد و تریم اسپرت خود شناخته می‌شود با یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ می‌تواند 290 اسب بخار قدرت و 421 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نسخه هیبرید این سدان کره‌ای هم به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر، یک موتور الکتریکی و یک باتری پک لیتیوم یونی 1.62 کیلووات ساعتی برای تامین قوای محرکه خود متکی است و قابلیت تولید 192 اسب بخار قدرت را دارد. مصرف سوخت این نسخه در یک سیکل ترکیبی 6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر تخمین زده می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
رسوایی کیا و هیوندای؛ خودروسازان کره‌ای اطلاعات مردم را می‌فروشند! مینی ون جدید هیوندای با شانس واردات به ایران راهی خیابان شد هیوندای i10 2025، نسل جدید هاچ بک ارزان قیمت کره‌ای معرفی شد هیوندای آی ۳۰ ان فیس لیفت با گیربکس دستی معرفی شد هیوندای اینستر معرفی شد؛ یک هاچ بک بامزه مخصوص خیابان‌های تهران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*