گوشی تاشو جدید شیائومی با قابلیت تاشدن از سه طرف

نمایشگر گوشی جدید شیائومی از 3 طرف تا می‌شود

شیائومی مشغول توسعه یک گوشی تاشو جدید است که می‌تواند از سه طرف تا شود. این موبایل Xiaomi جزو اولین نمونه‌های این‌چنینی خواهد بود.

به نظر می‌رسد رقابت در عرصه گوشی های موبایل تاشو از همیشه داغ‌تر است؛ خصوصاً وقتی سامسونگ به‌تازگی گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ را روانه بازار کرد. گزارش‌ها حکایت از این دارند که هواوی مشغول توسعه یک گوشی تاشو با مکانیزم تا شدن سه نقطه‌ای است، ولی غول فناوری چینی دیگر شیائومی هم چنین موبایلی را در دست توسعه دارد.

گوشی تاشو جدید شیائومی با قابلیت تاشدن از سه طرف

گوشی تاشو جدید شیائومی میکس فلیپ

افشاگری با سابقه قابل اعتنا در انتشار گزارش‌های موثق، اخیراً مدعی شد که شیائومی در مراحل پیشرفته توسعه یک گوشی تاشو از نوع ترپیل فولد به سر می‌برد. به گفته این افشاگر، گوشی مذکور از شیائومی در سری میکس قرار می‌گیرد و طی کنگره جهانی موبایل در اسفند پیش رو خود گوشی یا دست کم نمونه‌ای اولیه از آن به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

البته از آنجا که زمان زیادی از معرفی میکس فلیپ و میکس فولد 4 نمی‌گذرد، بعید به نظر می‌رسد که این شرکت چینی با فاصله‌ای کوتاه مجدداً از یک گوشی تاشو مهم دیگر رونمایی کند. با این حال، انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به فصل تعطیلات، شیائومی حداقل شروع به تبلیغات برای این محصول جدید خود کند که ظاهراً نقش مهمی در سبد محصولات آن بازی خواهد کرد.

از جمله تکنولوژی‌های دیگری که شیائومی در این چند وقت روی آن کار می‌کند، باتری 7 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 100 واتی است. باتری‌هایی با این ظرفیت هنوز به‌طور گسترده در گوشی‌های هوشمند روزمره به کار نرفته‌اند و چنین باتری‌هایی را بیشتر در گوشی‌های فوق‌العاده مقاوم موسوم به راگد می‌توان پیدا کرد. این غول فناوری چینی با تجاری‌سازی این تکنولوژی هم می‌تواند قدمی تازه در جابه‌جایی استانداردهای عرصه گوشی موبایل بردارد.

از دست ندهید:
از شیائومی ۱۵ اولترا چه می‌دانیم؛ مشخصات فنی، امکانات و زمان رونمایی تماشا کنید: نگاهی متفاوت به گلکسی زد فلیپ ۶، گوشی تاشو جدید سامسونگ مقایسه پوکو F6 پرو با گلکسی S24 ؛ جدال یک میان رده با پرچم‌دار تماشا کنید: این گوشی چینی یک رکورد جدید گینس را به نام خود زد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*