آموزش دانلود عکس از پینترست

آموزش دانلود عکس از پینترست (اندروید، آیفون و ویندوز)

یکی از چالش‌های کاربران هنگام کار با برنامه Pinterest، دانلود تصاویر و ویدیوها است. در ادامه با آموزش دانلود عکس از پینترست همراه باشید.

شبکه‌های اجتماعی مختلفی برای اشتراک گذاری عکس و فیلم وجود دارند که اینستاگرام و تیک تاک جزو بهترین آنها به حساب می‌آیند اما نباید از محبوبترین برنامه اجتماعی عکس و فیلم، یعنی پینترست غافل شویم. اگر دقیق‌تر به واژه Pinterest نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که متشکل از دو کلمه Pin و Interest است.

آموزش دانلود عکس از پینترست

هر تصویر یا ویدیو جذاب و درخور توجهی که بخواهید، می‌توانید در پینترست پیدا کنید. اغلب افرادی که کارهای گرافیکی و تولید محتوا انجام می‌دهند، پینترست را به عنوان مرجعی ثابت و مطمئن انتخاب می‌کنند. این شبکه اجتماعی شما را در یافتن بهترین ایده‌ها یاری خواهد کرد و با وجود آن تبدیل به یک حرفه‌ای می‌شوید.

اغلب کاربرانی که با Pinterest کار کرده‌اند با مشکل ذخیره تصاویر و ویدیوها مواجه هستند و به همین خاطر آمار جستجوی روش‌هایی برای دانلود عکس و فیلم از پینترست رو به افزایش است. در مطلب پیش رو تصمیم گرفته‌ایم راهکارهای مفید و موثری برای دانلود و ذخیره مدیا در این شبکه محبوب ارائه دهیم.

روش‌های مختلف دانلود از پینترست

آموزش دانلود عکس از پینترست

کاربردهای فراوان پینترست برای اغلب مشاغل فریلنسری باعث شده محبوبیت آن طی سال‌های اخیر دوچندان شود. علیرغم استفاده‌های مفیدی که از این برنامه می‌شود، کاربران یک مشکل بزرگ با آن دارند. توسعه‌دهندگان Pinterest برای دانلود و ذخیره تصاویر و ویدیوها به صورت مستقیم، محدودیت‌هایی گذاشته‌اند که به راحتی قابل حل است.

دور زدن محدودیت‌های پینترست به سادگی امکان پذیر است و می‌توانید با یادگیری آن‌ها، عکس و فیلم موردنظرتان را به راحتی ذخیره کنید. جالب اینجاست که امکان دانلود مدیا در اندروید، آیفون و حتی ویندوز وجود دارد که در ادامه با همه آن‌ها آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

آموزش باز کردن قفل و ورود به ویندوز با اثر انگشت گوشی موبایل

ذخیره ویدیو در پینترست

مهم‌ترین مشکل کاربران پینترست، دانلود و ذخیره ویدیو است. اگر نمی‌توانید ویدیو موردنظرتان را دانلود کنید، نگران نباشید چرا که با اعمال روش‌های زیر، به راحتی این کار را انجام خواهید داد.

سایت‌های دانلود از پینترست

اگر با یوتیوب کار کرده باشید، می‌دانید که برای دانلود ویدیوها باید به سایت‌های دانلودر مراجعه کنید. ساده ترین روش برای ذخیره ویدیو در پینترست، استفاده از سایت‌های دانلود است. تنها کاری که باید بکنید این است: لینک یا همان URL ویدیو را کپی کرده و وارد سایت کنید تا به راحتی دانلود شود. از مهمترین سایت‌های دانلود پینترست می‌توان به چند نمونه زیر اشاره کرد:

  • سایت pinterestvideodownloader.com
  • سایت pinterestdownloader.com
  • سایت pokopin.com
  • سایت flydownloader.com

آموزش دانلود عکس از پینترست

کار با سایت‌های بالا آسان و رایگان بوده و با دادن لینک یا یو آر ال به آن‌ها می‌توانید هر ویدیو جذابی را دانلود و ذخیره کنید. اگر از گوشی موبایل وارد سایت‌های بالا می‌شوید، راهنمای آن به شرح زیر خواهد بود:

  1. اول از همه ویدیو را در پینترست باز کنید.
  2. روی آیکون Share ضربه بزنید.
  3. از منویی که باز شده روی گزینه copy link کلیک کنید.
  4. یکی از چهار سایت بالا را باز کنید و در نوار جستجوی آن لینک کپی شده را paste کنید.
  5. در نهایت گزینه دانلود را زده و ویدیو را در گالری خود ذخیره کنید.

اگر با لپ تاپ یا کامپیوتر قصد دانلود ویدیو از Pinterest دارید، تمامی مراحل دانلود با گوشی را طی کرده و URL را از نوار جستجوی مرورگر اینترنتی خود کپی کنید. الباقی مراحل همان است که توضیح داده شد.

دانلود ویدیو با ربات تلگرام

اگر روش دانلود از سایت برایتان آسان نیست و با شبکه‌های اجتماعی ارتباط بهتری برقرار می‌کنید، می‌توانید از ربات‌های تلگرامی بهره ببرید. ربات‌های تلگرامی توانایی زیادی در انجام امور مختلف دارند و یکی از آنها ساده سازی دانلود و ذخیره عکس و ویدیو از یوتیوب و پینترست است. کافی است مراحل زیر را برای دانلود انجام دهید:

آموزش دانلود عکس از پینترست

  1. ابتدا ویدیو موردنظر خود را در Pinterest باز کنید.
  2. سپس روی گزینه Share ضربه بزنید.
  3. وارد تلگرام شده و از قسمت جستجوی تلگرام عبارت ympinterestbot را سرچ کنید.
  4. ربات را انتخاب کرده و استارت بزنید.
  5. حالا لینک ویدیو رو Paste کنید.
  6. ویدیو پس از چند ثانیه ارسال می‌شود و می‌توانید آن را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش بک آپ و خروجی گرفتن اطلاعات تلگرام به بهانه دستگیری پاول دورف

دانلود از پینترست به کمک اپلیکیشن

اگر حوصله ربات‌های تلگرامی و سایت‌های دانلودر را ندارید، بهتر است از اپلیکیشن‌های مخصوص استفاده کنید. خوشبختانه نرم افزارهای بسیاری برای دانلود ویدیو از پینترست وجود دارد که رابط کاربری ساده‌ای دارند. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دانلود ویدیو از Pinterest، برنامه All Video Downloader است که از طریق مراحل زیر می‌توانید از آن بهره ببرید:

آموزش دانلود عکس از پینترست

  1. لینک ویدیو موردنظر را کپی کرده و برنامه فوق را اجرا کنید.
  2. در صفحه اصلی برنامه یک کادر جستجو وجود دارد که باید لینک را در آن جا Paste کنید.
  3. پس از چند ثانیه ویدیو در یک صفحه به نمایش در می‌آید.
  4. آیکون سبز رنگ روی ویدیو را انتخاب کنید.
  5. در منوی باز شده، روی گزینه دانلود ضربه بزنید.

ذخیره عکس در پینترست

خوشبختانه دانلود عکس از Pinterest مثل ویدیو پیچیدگی خاصی ندارد و می‌توانید در گوشی یا کامپیوتر خود با زدن چند دکمه، به ذخیره تصاویر بپردازید.

دانلود عکس در اندروید

تصاویر در پینترست اهمیت بسیاری دارند و اغلب افرادی که به این شبکه اجتماعی می‌روند، به دنبال یافتن بهترین عکس‌ها و دانلود آن‌ها هستند. برای ذخیره و دانلود در اندروید، مراحل زیر را دنبال کنید:

آموزش دانلود عکس از پینترست

  1. برنامه پینترست را باز کرده و عکس دلخواه را باز کنید.
  2. روی گزینه سه نقطه در بالای عکس ضربه بزنید.
  3. از منوی باز شده روی گزینه دانلود عکس را انتخاب کنید.

اگر مراحل را به درستی طی کرده باشید با پیغام image downloaded مواجه خواهید شد. در این مرحله عکس در گالری گوشی شما ذخیره می‌شود.

دانلود عکس در آیفون

خوشبختانه صاحبان گوشی آیفون برای دانلود عکس از پینترست نیازی به برنامه جانبی ندارند و کافی است با انجام مراحل زیر، تصاویر دلخواه خود را دانلود و در گالری ذخیره کنند.

آموزش دانلود عکس از پینترست

  1. اول از همه برنامه Pinterest را باز می‌کنیم و روی عکس دلخواه ضربه می‌زنیم.
  2. آیکون Share که در نوار پایین عکس دیده می‌شود را انتخاب می‌کنیم.
  3. از منوی باز شده گزینه کپی لینک را انتخاب می‌کنیم.
  4. برنامه مرورگر را اجرا می2کنیم و سپس لینک کپی شده را Paste خواهیم کرد.
  5. بعد از اینکه عکس باز شد، از سه نقطه بالا روی گزینه دانلود عکس می‌زنیم تا تصویر مدنظر به گالری افزوده شود.

دانلود عکس در ویندوز

کاربران ویندوز هم می‌توانند با انتخاب چند گزینه ساده تصاویر را دانلود و ذخیره کنید. کافی است مراحل زیر را به دقت انجام دهید تا عکس‌ها به گالری اضافه شوند.

آموزش دانلود عکس از پینترست

  1. ابتدا وارد سایت و اکانت پینترست خود شده و عکس دلخواه را باز کنید.
  2. باید روی عکس دلخواه کلیک کرده و گزینه Save image as را انتخاب کنید.
  3. در پنجره باز شده روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

کلام آخر

همان‌طور که ملاحظه کردید، روش‌های ساده و متفاوتی برای دانلود ویدیو و عکس از پینترست وجود دارد که هر یک از آن‌ها را می‌توانید بسته به گوشی خود یا کامپیوتر انتخاب کنید. دانلود از سایت به صورت مستقیم، ربات تلگرامی یا نصب اپلیکیشن مخصوص برای دانلود، هیچ هزینه‌ای برای کاربران ندارد و کافی است مراحل را به دقت انجام دهید.

کاربردهای پینترست در دنیای امروزی برای مشاغل مختلف زیاد بوده و به همین خاطر است که اغلب کاربران به دنبال یافتن روش‌هایی برای دانلود و ذخیره عکس و ویدیو از Pinterest هستند. سعی کردیم در مقاله فوق، تمامی روش‌های دانلود را پوشش دهیم. شما از کدام راهکار استفاده خواهید کرد؟

در گجت نیوز بخوانید:
پوشه ضبط صدا در گوشی شیائومی، ردمی و پوکو کجاست؟ آموزش کامل تنظیمات صدای گوشی های پوکو چگونه رمز وای فای را در ویندوز پیدا کنیم راه حل مشکل پریدن سیم کارت در شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*