شرایط فروش لاماری ایما هیبرید با قیمت جدید

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید در شهریور 1403 با قیمت جدید اعلام شد

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما هیبرید با قیمت جدید را برای شهریور 1403 اعلام کرد. جزئیات شرایط خرید این کراس اوور را بخوانید.

شرکت آرین پارس موتور همزمان با قیمت جدید لاماری ایما هیبریدی، شرایط فروش این کراس اوور پرطرفدار مونتاژی را برای شهریور 1403 اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند تا سه شنبه مورخ 13 شهریور 1403 نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در ادامه به ذکر جزئیات شرایط فروش این محصول هیبریدی می‌پردازیم.

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید با قیمت جدید

یکی از محصولات هیبریدی جدید بازار داخل، لاماری ایما است که آرین پارس موتور به مونتاژ آن مشغول است. لاماری ایما با پیشرانه بنزینی توانست با استقبال گسترده مردم مواجه شود و این خودروساز تصمیم گرفت بازار علاقه‌مندان به محصولات هیبریدی را مورد هدف قرار دهد.

براساس بخشنامه منتشر شده در شهریور سال جاری، کراس اوور هیبریدی لاماری ایما با قیمت قطعی یک میلیارد و 998 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو در فروش‌های قبلی یک میلیارد و 866 میلیون تومان بود و در طرح جدید آرین پارس موتور با افزایش قیمت مواجه شده است.

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید با قیمت جدید

موعد تحویل این خودرو 90 روزه است و به صورت نقدی به فروش خواهد رسید. همچنین جریمه دیرکرد در تحویل 36 درصد بوده و به صورت سالیانه محسابه خواهد شد. متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به وب سایت www.sales.lamari.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*