شرایط فروش سوزوکی

شرایط فروش 3 خودرو سوزوکی در شهریور 1403 اعلام شد

شرکت راسا موتور خاورمیانه با اطلاعیه‌ای، شرایط فروش سه محصول وارداتی سوزوکی با قیمت علی‌الحساب در شهریور ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

راسا موتور خاورمیانه، به عنوان واردکننده اصلی محصولات برند Suzuki در ایران، قصد دارد تا به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتریان و تکمیل سبد محصولات خود، تعداد محدودی از خودروهای سوزوکی گرند ویتارا، سوزوکی بالنو و سوزوکی سیاز را با موعد تحویل 90 روز کاری به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش محصولات سوزوکی راسا موتور – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش سوزوکی

بر اساس این طرح‌، خودرو سوزوکی گرند ویتارا با قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 640 میلیون تومان و پیش پرداخت 820 میلیون تومان، سوزوکی بالنو با قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 280 میلیون تومان و پیش پرداخت 640 میلیون تومان و در نهایت سوزوکی سیاز با قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 200 میلیون تومان و پیش پرداخت 600 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل همه محصولات ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اولیه به وبسایت رسمی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مراجعه نمایند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*