قیمت جدید پیکاپ بهمن G9

همزمان با شروع تولید مجدد پیکاپ بهمن G9، قیمت جدید این خودرو با 610 میلیون تومان افزایش اعلام شد

گروه خودروسازی بهمن همزمان با تولید مجدد پیکاپ بهمن جی 9 قیمت آن را افزایش داد. قیمت جدید پیکاپ بهمن G9 در شهریور 1403 چقدر است؟

یکی از پیکاپ‌های تازه وارد بازار داخلی، بهمن G9 بوده که به علت ابعاد بزرگش مورد توجه طرفداران آفرود قرار گرفته است. نخستین سری از این آفرودر جذاب اواخر سال گذشته به مشتریان با قیمت قطعی یک میلیارد و 980 میلیون تومان تحویل داده شد و حالا همزمان با تولید مجدد از سوی بهمن موتور، دچار افزایش قیمت شده است.

قیمت جدید پیکاپ بهمن G9 برای شهریور 1403 اعلام شد

قیمت پیکاپ بهمن G9 در شهریور 1403 با 31 درصد افزایش قیمت به 2 میلیارد و 590 میلیون تومان رسیده که با یک حساب ساده نزدیک به 610 میلیون تومان طی 6 ماه گران شده است. باید دید آیا مشتریان حاضر به خرید این پیکاپ تازه وارد هستند یا ترجیح می‌دهند به سراغ رقبای تازه وارد و باکیفیتی نظیر سانگ یانگ موسو خان بروند!

قیمت جدید پیکاپ بهمن G9

زیر کاپوت این خودرو آفرودی یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ تعبیه شده که می‌تواند در شرایط ایده آل تا 195 اسب بخار قدرت و 365 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه این موتور از طریق یک گیربکس 8 سرعته ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

بهمن G9 که هم اکنون در رده پیکاپ‌های بالای 2.5 میلیارد تومان قرار گرفته از امکاناتی شامل سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه، سنسور و دوربین عقب، کروز کنترل و سنسور باران بهره می‌برد. همچنین از رقبای موجود این پیکاپ در بازار داخلی می‌توان به فوتون تونلند G7 و مکث کلوت اتومات و آمیکو آسنا توربو اتوماتیک اشاره کرد.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید: انتقاد تند معاون اول پزشکیان به وضعیت فروش و کیفیت خودروهای داخلی شرایط فروش ۳ خودرو سوزوکی در شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد شرایط فروش محصولات GAC راسا موتور در شهریور 1403 اعلام شد شرایط فروش لاماری ایما هیبرید در شهریور ۱۴۰۳ با قیمت جدید اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*