شرایط فروش مدیران خودرو

شرایط فروش جدید 5 محصول مدیران خودرو در شهریور 1403

مدیران خودرو با انتشار یک بخشنامه، شرایط فروش ۵ محصول برند فونیکس این شرکت با قیمت قطعی در شهریور ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

بر اساس اعلام شرکت مدیران خودرو، آن دسته از متقاضیانی در دومین دوره ثبت نام محصولات فونیکس با موعد تحویل پاییز ۱۴۰۳ شرکت کرده و واجد شرایط تخصیص اعلام شده بودند، می‌توانند از تاریخ ۱۰ شهریور سال جاری و پس از دریافت پیامک نسبت به ثبت نام ۵ محصول فونیکس که در در جدول زیر اعلام شده است، اقدام نمایند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش فونیکس مدیران خودرو – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش مدیران خودرو

بر اساس این طرح، خودرو آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان، خودرو فونیکس FX پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، خودرو تیگو ۸ پرومکس IE با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، خودرو تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با قیمت ۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و خودرو تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با قیمت ۱ میلیارد و ۹۷۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است شرایط فروش اقساطی این طرح و با پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودرو و مابقی به صورت اقساط با تسهیلات بانکی ۱۲ الی ۶۰ ماه و با سود ۲۳ درصد فراهم شده است. همچنین سود انصراف و تأخیر در این طرح ۱۲ درصد و موعد تحویل محصولات ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه و تایید اعتباری اعلام شده است.

متقاضیان واجد شرایط این طرح میتوانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام کنند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*