همراه اول

همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی یک فراخوان جدید منتشر کرد

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول پنجمین فراخوان خود را برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب و کار این اپراتور منتشر شد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات یک فراخوان جدید را برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب و کار این اپراتور منتشر کرد.

جزئیاتی از فراخوان جدید همراه اول

از رویکردهای این طرح حمایتی همراه اول می‌توان به رویکرد کاربردی سازی و ارتقای کیفیت پایان‌نامه‌های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و استفاده از ظرفیت اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها و مطابق با نیازهای پژوهشی این اپراتور در قالب اعطای گرنت پژوهشی اشاره کرد.

دانشجویان و پژوهشگران در فراخوان جدید تا تاریخ 15 مهر 1403 فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس https://B2n.ir/MCI_Grant با محورهای اولویت‌دار آشنا شوند و فرایند ثبت نام را نیز انجام دهند. در این دوره حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت دار معاونت‌های همراه اول مورد توجه قرار گرفته و از طرح‌های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی حمایت خواهد شد. طرح‌های ارسالی مطابق با محورهای اولویت‌دار باید نیازمحور و در راستای توسعه کسب و کار همراه اول باشند.

گفتنی است در 4 دوره قبل در مجموع بیش از 600 دانشجو فرایند ثبت نام را انجام دادند و از میان آنها از 212 دانشجو (شامل 142 دانشجوی ارشد، 64 دانشجوی دکتری  و 6 پژوهشگر پسادکتری) حمایت شد. همچنین میزان حمایت مالی در این دوره‌ها در مجموع حدود 120 میلیارد ریال اعلام شده است.

همچنین بخوانید:
مدیرعامل همراه اول از وزیر پیشنهادی ارتباطات در دولت پزشکیان حمایت کرد وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت پزشکیان در صحن علنی مجلس چه گفت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*