قیمت سوزوکی بالنو 2024

قیمت سوزوکی بالنو 2024 در بازار ایران مشخص شد

همزمان با دور جدید عرضه هاچبک سوزوکی بالنو 2024 توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه، قیمت این خودرو در بازار آزاد نیز مشخص شده است.

با آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی، شرکت راسا موتور خاورمیانه نیز تحویل برخی از محصولات سوزوکی از جمله بالنو 2024 را به مشتریان آغاز کرده است. در حالی که قیمت نمایندگی این خودرو حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود، اما حال شاهد قیمت‌گذاری گزاف آن در بازار آزاد هستیم. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام قیمت سوزوکی بالنو 2024 وارداتی همراه ما باشید.

قیمت بازار سوزوکی بالنو 2024 راسا موتور خاورمیانه

در حال حاضر برخی مالکان و دلالان قیمت سوزوکی بالنو در بازار آزاد را در محدوده ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کنند. این رقم در مقایسه با قیمت نمایندگی، افزایش 450 تا 700 میلیون تومانی را نشان می‌دهد. البته این احتمال وجود دارد که به خاطر تغییر عوارض جانبی شماره گذاری خودروهای وارداتی، بزودی قیمت این خودرو در نمایندگی افزایش پیدا کند.

معرفی اجمالی Suzuki Baleno

در بخش فنی سوزوکی بالنو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۰۵ اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. مجموع این توان از طریق گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک AT که چیدمان استپ گیت دارد به چرخ های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت بالنو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن ۵.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۱ ثانیه و حجم باک آن ۳۷ لیتر است.

نمای داشبورد سوزوکی بالنو 2024

از مجموع امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به فرمان برقی، کروز کنترل، 4 ایربگ، ترمز ABS + EBD، سیستم کنترل پایداری، استارت کی لس، نمایشگر 9 اینچی لمسی، دوربین دنده عقب، مه شکن، سنسور پارک، سنسور باران، دی لایت، اتولایت، سیستم صوتی، صندلی راننده با تنظیم 6 جهت، تهویه مطبوع اتوماتیک، رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی، چراغ‌های LED، دوربین 360 درجه، آینه‌های جانبی برقی، قابلیت ورود بدون کلید، فرمان دی کات، نمایشگر هدآپ، آینه وسط الکتروکرومیک، دریچه تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، پورت USB برای سرنشینان عقب، صندلی‌های عقب تاشو، کامپیوتر سفری و … اشاره کرد.

همچنین بخوانید:
فروش فولکس واگن T-Roc، کراس اوور جدید آلمانی در ایران آغاز خواهد شد گالری عکس تیارا پرایم، شاسی بلند جدید مکث موتور پیکاپ کره ای موسو خان به ایران می‌آید