چری فالوین T11

نخستین تصاویر واقعی از چری فالوین T11، شاسی بلند لوکس و درشت هیکل چینی‌ها رونمایی شد

اولین تصاویر منتشر شده از پرچمدار محصولات Fulwin گروه خودروسازی چری با نام فالوین T11، حکایت از طراحی لوکس و زیبای این شاسی بلند دارد.

پس از تاریخ سازی شاسی بلند پلاگین هیبرید چری فالوین T10 در زمینه کسب رکورد گینس طی کردن بیشترین میزان مسافت با یکبار شارژ کامل و باک پر بنزین، حال این برند قصد دارد تا از شاسی بلند لوکس و پر آپشن چری فالوین T11 در جریان نمایشگاه خودرو چنگدو چین رونمایی کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی اطلاعات بدست آمده از این خودرو می‌پردازیم.

فالوین T11، لوکس‌ترین شاسی بلند چری

چری فالوین T11

در نگاه اول به چری فالوین T11، طراحی محصولات رنج روور برای بیننده تداعی می‌شود. با توجه به اینکه چری شریک سرمایه‌گذاری مشترک جگوار لندرور در چین است، می‌توان به این خودرو لقب رنج روور چینی را نیز داد. Fulwin T11 پرچمدار مدل‌های SUV برند فالوین است که اکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از چری مختص خودروهای انرژی نو فعالیت می‌کند. محصولات برند فالوین در حقیقت همان مدل‌های اصلی چری هستند که با تغییر جزئی در طراحی بیرونی، از پیشرانه هیبریدی نیز بهره می‌برند.

در نمای ظاهری شاهد بهره گیری از جلوپنجره با نوارهای کرومی عمودی هستیم که ظاهری یک دست و بی نقص به نمای جلو بخشیده است و تنها در پایین سپر یک ورودی هوا با تزئینات کرومی قرار دارد. در نمای جانبی برخلاف سایر محصولات این شرکت شاهد دستگیره‌های درب نیمه‌ مخفی هستیم. همچنین بهره‌مندی از چرخ‌های ۲۰ اینچی چند پره‌ای ظاهری برازنده به T11 می‌بخشد.

نمای عقب چری فالوین T11

در قسمت عقب، یک نوار چراغ پیوسته وجود دارد که در ترکیب با الگوهای هندسی موج‌مانند خودنمایی می‌کند. طراحی عقب خودرو تقریبا بی نقص است و تنها ویژگی متمایزکننده آن اسپویلر خط سقف و یک نوار کرومی بالای چراغ‌ها و نوار کرومی دیگری درست بالای محافظ زیر سپر عقب است. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۵۱۵۰، ۱۹۹۵ و ۱۸۰۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۳۱۰۰ میلی‌متر است. این خودرو شش‌نفره است و از چیدمان ۲ + ۲ + ۲ بهره می‌برد.

مشخصات فنی Chery Fulwin T11

نمای جانبی چری فالوین T11

چری فالوین T11، به مانند سایر محصولات این برند از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی (PHEV) شامل یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و موتورهای الکتریکی با راندمان حرارتی ۴۴.۵ درصد با قدرت ۱۱۵ کیلووات (۱۵۴ اسب بخار) و گشتاور ۲۲۰ نیوتون‌متر بهره برده است. این پیشرانه همچنین از سیستم هیبریدی سوپر کونپنگ C-DM چری بهره می‌برد

گزارش‌ها نشان می‌دهند که خودرو مذکور در تریم فول دارای موتورهای الکتریکی در جلو و عقب است که به یک سیستم چهار چرخ محرک هوشمند مجهز شده است. برد تمام‌ الکتریکی Chery Fulwin T11 بیش از ۲۰۰ کیلومتر و برد کلی آن بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر خواهد بود. زمان شارژ از ۳۰ تا ۸۰ درصد ظاهراً ۱۹ دقیقه است. همچنین گفته می‌شود که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در حدود 5 ثانیه است. سیستم تعلیق T11 در قسمت جلو دابل‌ویشبون و در قسمت عقب پنج‌لینکی (مولتی لینک) است.

امکانات رفاهی و ایمنی چری فالوین تی 11

نمای داشبورد چری فالوین T11

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در قسمت جلو یک در کنار کلاستر تمام دیجیتال راننده یک صفحه نمایش ۳۰ اینچی یکپارچه شامل نمایشگر اطلاعات و سرگرمی مرکزی و نمایشگر مولتی مدیا سرنشین راننده وجود دارد و صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی برای سرگرمی سرنشینان ردیف دوم نیز در نظر گرفته شده است. این خودرو به سیستم لیدار و سیستم کمک به رانندگی در شهر (NOP) و قابلیت پارک حافظه‌ای نیز مجهز شده است.

از مجموع آپشن های اعلام شده این خودرو می‌توان به ماساژور برای صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، صندلی برقی راننده و سرنشین به همراه گرم‌کن و سردکن، صندلی‌های عقب مجهز به گرم‌کن، تهویه مطبوع اتوماتیک به‌همراه فیلتریزاسیون PM2.5، آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن، 10 کیسه هوای ایمنی، ترمز پارک برقی و اتوهلد (Auto Hold)، سنسور نور و باران، سیستم تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، کروز کنترل تطبیقی ​​(AAC)، هشدار برخورد از جلو (FCW)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص نقطه کور (BSD)، هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم پایش حالت راننده (DMS)، رادار هشدار خروج از پارک (RCTA)، سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDW)، دستیار حفظ حرکت بین خطوط (LKA) و رادار هشدار تغییر لاین (LCA) اشاره کرد.

در انتها دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی دو شاسی بلند پلاگین هیبریدی ارس M5 و رووی eRX5 که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
?????? ???:
چری eQ7 مدل 2025، شاسی بلند مدرن برقی جدید چینی ها روانه بازار شد چری اکسید RX هیبریدی با شتاب زیر 5 ثانیه و 600 اسب بخار رونمایی شد نسخه ارتقا یافته نیسان ایکس تریل ۲۰۲۵ روانه بازار شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*