لوسید ایر سافایر، سریع ترین خودرو ضدگلوله

این سریع ترین خودرو ضدگلوله دنیا با شتاب زیر 2 ثانیه و قدرت بیش از 1000 اسب بخار است

نسخه ضدگلوله خودرو برقی لوسید ایر سافایر معرفی شد. این ماشین برقی Lucid حالا عنوان سریع ترین خودرو ضدگلوله جهان را با خود به یدک می‌کشد.

لوسید، خودروساز کالیفرنیایی پیشرو در حوزه خودرو برقی، با سدان ایر شهرتی برای خود دست‌وپا کرد. در پی استقبال چشمگیر از این خودرو، لوسید تصمیم به عرضه لوسید ایر سافایر گرفت که با خروجی و شتاب استثنائی خود استانداردی تازه برای خودروهای برقی تعریف کرد. حالا آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که «یواس آرمور گروپ» (U.S. Armor Group) به‌تازگی از نسخه ضدگلوله لوسید ایر سافایر رونمایی کرد. به این واسطه، این ساخته خودروساز کالیفرنیایی حالا صاحب عنوان سریع ترین خودرو ضدگلوله در جهان هم شده است.

معرفی نسخه ضدگلوله لوسید ایر سافایر

نمای جلو لوسید ایر سافایر، سریع ترین خودرو ضدگلوله

این نسخه ویژه لوسید ایر سافایر از شیشه‌های سبکِ مقاوم در برابر گلوله‌های مگنوم 44 بهره می‌برد. پوشش زرهی آن هم 10 برابر مستحکم‌تر از فولاد بالستیک و در همان حال، 5 برابر سبک‌تر از آن است. با این حال، وزن این خودرو فقط تقریباً به اندازه دو سرنشین افزایش پیدا کرده است؛ به‌طور دقیق‌تر افزایش وزن به 175 کیلوگرم می‌رسد. حتی یواس آرمور گروپ اظهار داشت که این خودرو علی‌رغم افزایش وزن کماکان می‌تواند به سقف سرعت 322 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

نمای عقب لوسید ایر سافایر، سریع ترین خودرو ضدگلوله

یواس آرمور گروپ فقط به ایمنی فیزیکی سرنشینان این نسخه ضدگلوله لوسید ایر سافایر توجه نداشته و حتی تدابیری برای حفاظت از داده‌های آن‌ها اندیشیده است. این خودرو یک پکیج امنیتی ویژه برای اتصال اینترنت دارد که از داده‌های کاربران در برابر تلاش‌های احتمالی جهت هک و نفوذ محافظت می‌کند. حتی شرکت تولیدکننده تکنولوژی پیشرفته‌ای در ایر سافایر ضدگلوله به کار برده است که با اسکن دائمی، تهدیدهای موجود در محیط اطراف را تشخیص می‌دهد و در این راستا از بالغ بر یک میلیون منبع از جمله پلیس و ایستگاه آتش‌نشانی محلی اطلاعات جمع‌آوری می‌کند.

آنچه لوسید ایر سافایر را به سریع ترین خودرو ضدگلوله دنیا تبدیل می‌کند، یک پیشرانه تمام برقی سه موتوره با سیستم چهار چرخ محرک است. این پیشرانه توانایی تولید 1234 اسب بخار قدرت را دارد و امکان شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت ظرف 1.89 ثانیه را فراهم می‌کند. این خودرو در تست‌های انجام‌شده توانسته است حتی در فاصله کوتاه‌تری به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین باید ذکر کرد که نسخه استاندارد این سدان الکتریکی 330 کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت و 687 کیلومتر شعاع حرکتی دارد.

لوسید ایر سافایر ضدگلوله قیمت پایه 475 هزار دلاری دارد که معادل 2 برابر قیمت نسخه استاندارد این خودرو الکتریکی است. حتی مشتریان در صورت تمایل می‌توانند با سفارش تجهیزات بیشتر، مقاومت آن در برابر انواع و اقسام سلاح‌ها از جمله مواد منفجره، نارنجک‌ و تفنگ‌های قدرتمندتر را افزایش بدهند. امکان سفارش مواردی مثل شوک الکتریکی دستگیره‌های درب، پخش‌کننده اسپری فلفل و محفظه‌های پنهان اسلحه هم برای مشتریان وجود دارد.

از دست ندهید:
تمامی برندهای خودروسازی که هیوندای مالک آن‌هاست هوندا سیویک تایپ R به ایران وارد می‌شود نخستین تصاویر واقعی از چری فالوین T11، شاسی بلند لوکس و درشت هیکل چینی‌ها رونمایی شد بهترین خودروهای اسپرت اقتصادی سال ۲۰۲۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*