جاروبرقی رباتی جدید شیائومی

جاروبرقی رباتی جدید شیائومی، هم جارو می‌کند هم تی می‌زند

شیائومی از جاروبرقی رباتی هوشمند جدید خود با نام میجیا H40 رونمایی کرد. این جاروبرقی علاوه بر وظیفه اصلی خود می‌تواند تی بزند و با سیستم‌عامل هایپر او اس نیز همراه شده است.

شیائومی سعی می‌کند هر روز حضور خود را در بازار لوازم خانگی بیشتر کرده و خود را به‌‌عنوان یک شرکت نوآور در عرصه جهانی معرفی کند. در همین راستا شاهد معرفی جاروبرقی رباتی جدید شیائومی هستیم. شیائومی قابلیت‌های متنوعی را به جاروبرقی هوشمند خود اضافه کرده است و قصد دارد آن را با برچسب قیمتی ۳۵۰ دلار به بازار عرضه کند.

نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های جاروبرقی رباتی جدید شیائومی میجیا H40

جاروبرقی رباتی جدید شیائومی

شیائومی در مدل Mijia H40 از یک فن قدرتمند با مکش ۶۰۰۰ پاسکال بهره گرفته است. بدین‌ترتیب نه‌تنها گرد‌و‌غبار از سطوح مختلف پاک می‌شود، بلکه این جاروبرقی قادر است قسمت‌های سختی همچون شکاف بین سرامیک‌ها و ریشه‌های فرش را نیز تمیز کند. همچنین اکثر کاربران هنگام استفاده از جاروبرقی با مشکل جمع‌آوری مو انسان و حیوانات خانگی مواجه می‌شوند. در حالیکه جاروبرقی رباتی جدید شیائومی با یک سری خاص برای حل این مشکل همراه شده است.

جاروبرقی میجیا H50 می‌تواند به‌صورت همزمان موها را بریده و جمع‌ کند. بدین‌ترتیب موها در جاروبرقی گیر نخواهند کرد. علاوه بر اینها، ربات جدید شیائومی از ۴ حالت مختلف برای تمیز کردن خانه بهره می‌برد. در نتیجه کاربران می‌توانند مشخص کنند ابتدا خانه جارو کشیده شود، ابتدا خانه تی کشیده شود، خانه به‌صورت همزمان جارو و تی کشیده شود و یا اینکه فقط یکی از این حالات اجرا گردد.

جالب اینجاست که در حالت تی ربات جاروبرقی می‌تواند به‌راحتی فرش و موکت را تشخیص دهد. در این حالت بخش تی جمع‌ خواهد شد تا جلوی خیس و کثیف شدن فرش را بگیرد. همچنین برخلاف جاروبرقی های رباتی ارزان‌قیمت، مدل میجیا H40 شیائومی کاملا هوشمند است و می‌تواند هنگام شستن و خشک کردن سطوح بخش‌های مختلف را ارزیابی کند. در این حالت دیگر شاهد خیس و کثیف شدن مجدد سطوح خشک‌شده نخواهیم بود.

جاروبرقی رباتی جدید شیائومی

شیائومی از یک محفظه آب ۴ لیتری در این مدل استفاده کرده است. بنابر ادعای شرکت سازنده ظرفیت بالای محفظه باعث می‌شود که ربات بتواند در هر مرحله تا ۵۰۰ متر مربع را تی بکشد. سیستم تی این ربات نیز با قابلیت تمیز کردن خودکار همراه شده است. به‌این صورت که شما می‌توانید سرعت و مدت‌زمان مدنظر برای خشک کردن طی را تنظیم کنید تا دستگاه همیشه تمیز و بدون بو باقی بماند.

از دیگر قابلیت‌های جاروبرقی رباتی جدید شیائومی می‌توان به حسگرها و فناوری‌های مکان‌یابی پیشرفته اشاره کرد. در نتیجه میجیا H40 حتی می‌تواند از موانعی با ارتفاع چند میلی‌متر اجتناب کرده و محیط اطراف را به‌صورت ۳۶۰ درجه اسکن کند. همین نیز سبب می‌شود که تمامی قسمت‌های خانه به‌صورت کاملا دقیق تمیز شوند.

شیائومی در راستای یکپارچه‌سازی اکوسیستم خود این جاروبرقی را به هایپر او اس کانکت نیز مجهز کرده است. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه میجیا یا از طریق فرامین صوتی جاروبرقی را از راه دور کنترل کنند. در پایان باید گفت که مدل H40 از کیسه قابل تعویض ۷۰۰ میلی‌لیتری برای جمع‌آوری گرد‌وغبار بهره می‌برد و دارای قفل کودک است.

بیشتر بخوانید:
شیائومی از جدیدترین جارو شارژی خود رونمایی کرد اجاق برقی جدید شیائومی مخصوص خاص پسندهاست گجت جدید شیائومی مخصوص عاشقان حیوانات خانگی است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*