موتورولا موتو G35 G55

گوشی های میانرده موتورولا موتو G35 و موتو G55 مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شدند

موتورولا امروز از دو گوشی میانرده موتو جی 35 – Moto G35 و موتو جی 55 – Moto G55 رونمایی کرد. این دو گوشی شباهت‌های فراوانی داشته و محصولاتی فوق‌العاده ارزشمند به شمار می‌روند.

موتورولا ساعاتی پیش از دو گوشی جدید از خانواده موتو G خود تحت نام‌های موتو G35 و موتو G55 رونمایی کرد تا در کنار موتو G45 که مدتی پیش معرفی شد، سبد محصولات میان‌رده این کمپانی را تکمیل کند.‌ این دو گوشی از نظر طراحی و مشخصات فنی شباهت‌های زیادی به هم دارند. با این وجود مدل جی 55 به دلیل بهره‌مندی از لرزشگیر نوری برای دوربین اصلی، تراشه توانمندتر دایمنسیتی 7025 و شارژ 33 واتی محصول برتر از میان این دو خواهد بود.

مشخصات گوشی های میان رده موتورولا موتو G35 و موتو G55

صفحه نمایش موتو جی 55 اندازه‌ای 6.5 اینچی داشته و از پانل‌های IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. از سوی دیگر، موتو جی 35 هم از یک پانل با همین رزولوشن و نرخ رفرش، اما با اندازه بزرگتر 6.72 اینچی بهره‌مند است. هر دو گوشی همچنین از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برند که داخل حفره دایره‌ای بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

از سوی دیگر، ماژول دوربین هر دو گوشی میانرده جدید موتورولا نیز دوگانه بوده و متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی فوق عریض خواهند بود. با این وجود تفاوت مهم دوربین این دو گوشی در لرزشگیر نوری است که در Moto G55 حضور دارد؛ اما G35 فاقد آن است.

موتورولا موتو جی 55 همچنین به تراشه دایمنسیتی 7025 مجهز است و در نسخه‌های مختلف از 4 یا 8 یا 12 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد. از سوی دیگر، موتو G35 نیز به تراشه رده‌پایین Unisoc T760 مجهز شده و 4 گیگ رم دارد. ظرفیت حافظه داخلی مدل جی 35 هم 128 و 256 گیگ است. هر دو میان‌رده جدید موتورولا به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی مجهز بوده و ظرفیت‌شان تا یک ترابایت قابل ارتقا خواهد بود.

علاوه بر این، تکمیل‌کننده مشخصات فنی این گوشی‌های موتورولا نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. هرچند که در G55 شاهد شارژ شدن این باتری با توان 33 وات هستیم؛ درحالیکه در G35 توان شارژ سریع به 18 وات کاهش پیدا کرده است. همچنین هر دو گوشی موتو G35 و موتو G55 به سیستم عامل اندروید 14 مجهز بوده و از رابط کاربری اختصاصی Hello UI موتورولا بهره می‌برند.

از دیگر مشخصات مشترک هردوی این گوشی‌ها نیز می‌توان به حسگر اثر انگشت روی قاب کناری، جک 3.5 میلیمتری هدفون و اسپیکرهای استریو با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد.

قیمت گوشی موتو G55 موتورولا از 250 یورو شروع می‌شود. این گوشی در رنگ‌های بنفش، سبز و خاکستری تیره روانه بازار می‌شود. از طرف دیگر موتو G35 نیز در رنگ‌های سبز و قرمز و مشکی به بازار عرضه شده و با حداقل قیمت 200 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

در گجت نیوز بخوانید:
دوربین موتورولا اج ۵۰ اولترا، آیفون ۱۵ را در تست های دگزومارک در هم کوبید موتورولا اج ۵۰؛ باریک‌ترین گوشی ضد آب جهان با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ معرفی شد موتو ریزر ۵۰ در برابر موتو ریزر ۴۰؛ تاشوی جذاب موتورولا در نسل جدید چه تغییراتی کرده؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*