دوست دختر پاول دورف

دوست دختر پاول دورف پس از آزادی از زندان، ناپدید شد

یولیا واویلوا که به عنوان دوست دختر پاول دورف شناخته می‌شود، پس از آزادی از زندان در پاریس ناپدید شده است. داستان دختر جوان اهل مسکو چیست؟

روز گذشته پاول دورف با قید وثیقه آزاد شد تا به اتهامات او در دادگاه فرانسه رسیدگی شود. در پی دستگیری موسس تلگرام، دختری جوان به نام یولیا واویلوا همراه او بود که حالا ناپدید شده است. دختر 24 ساله اهل روسیه که به عنوان سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، پس از بازداشت دورف در پاریس ناپدید شده است.

دوست دختر پاول دورف ناپدید شد

آخرین تصویری که از واویلوا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، همراهی او با مالک تلگرام است و از همان زمان تلفن او در دسترس نیست و خانواده‌اش در روسیه بابت این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند. مشخص نیست که یولیا دستگیر شده یا این که در تلاش است از حواشی به وجود آمده دوری کند.

دوست دختر پاول دورف

ارتباط نزدیک واویلوا با دورف اذهان عموم مردم را به این سمت سوق داد که دختر 24 ساله روس، دوست دختر مدیر تلگرام است وگرنه معنی ندارد با جت شخصی او به دور دنیا سفر کند. یولیا ابتدا در فرانسه با دورف رویت شد و سپس در مکان‌های مختلفی نظیر باکو به صرف صبحانه دیده شد.

علاوه بر این واویلوا پیش از آن که با دورف به پاریس وارد شوند، ویدیویی از رانندگی دوست پسر احتمالی‌اش در قزاقستان منتشر کرد و به نظر می‌رسد اقدامات ناخواسته او باعث شده مقامات قضایی فرانسه پی به جزئیات حضور او در آذربایجان ببرند و با ردیابی او دستگیرش کنند.

برخی منابع مدعی شده‌اند که دورف در سفر به قزاقستان با هلیکوپتر شخصی 8 نفره‌اش، یولیا واویلوا را به کوهستان برده و تأکید کرده که سفر آن‌ها محرمانه است. جالب است بدانید که مربی کریپتو 24 ساله اهل مسکو، دو سال می‌شود که در دبی به عنوان مدیر یک مجموعه ارز دیجیتال به زبان عربی مشغول فعالیت است.

دوست دختر پاول دورف

تعداد دنبال کنندگان واویلوا در کانال تلگرامی‌اش به 45 هزار نفر می‌رسد و علاوه بر این‌ها او یک استریمر بازی‌های ویدیویی و یک تاجر موفق است. دوست دختر دورف نه تنها به زبان عربی مسلط است بلکه تسلط خوبی روی زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی دارد.

براساس ادعای مقامات فرانسوی، تلگرام به علت نداشتن اعتدال، امتناع از همکاری با مجریان قانون و ابزارهایی که ارائه می‌دهد مثل شماره‌های یک بار مصرف و ارزهای دیجیتال، تبدیل به بهشت خلافکاران برای انجام کارهای غیرقانونی شده است. دورف متهم است به بی‌مسئولیتی و این که چرا مانع وقوع چنین اتفاقاتی نشده است!

دوست دختر پاول دورف

البته موسس تلگرام ادعاهای مقامات فرانسوی را بی‌پایه و اساس خوانده و تلگرام طی بیانیه‌ای رسمی طرح هر گونه ادها علیه دورف را پوچ دانسته است. آن‌ها تأکید کرده‌اند که شرکت به قوانین اتحادیه اروپا از جمله قانون خدمات دیجیتال پایبند بوده و خواهد بود.

روسیه در پی دستگیری فوق خواستار مصونیت کنسولی برای دورف شده ولی مقامات فرانسوی با این خواسته موافقت نکرده‌اند. آینده مالک تلگرام در هاله‌ای از ابهام فرو رفته و معلوم نیست طی روزها و هفته‌های آتی چه سرنوشتی برای خالق پیام رسان محبوب تلگرام رقم خواهد خورد.

در گجت نیوز بخوانید:
آموزش بک آپ و خروجی گرفتن اطلاعات تلگرام به بهانه دستگیری پاول دورف اتهامات سنگین موسس تلگرام از زبان دادستانی پاریس؛ از مشارکت در انتشار محتوای پدوفیلی تا تجارت مواد مخدر مرورگر تلگرام به‌همراه فروشگاه مینی‌اپ جذاب این پیام‌رسان رونمایی شد موسس مجرد تلگرام، صد فرزند دارد؛ اهدای اسپرم نسل پاول دورف را جاودانه کرده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*