تصاویر پلی استیشن 5 پرو

نخستین تصاویر احتمالی پلی استیشن 5 پرو را مشاهده کنید

نخستین تصاویر منتسب به پلی استیشن 5 پرو – PlayStation 5 Pro جزئیات طراحی آن را به‌طور کامل نمایش می‌‌دهند. ظاهر این کنسول نسبت به PS5 چه تغییری خواهد داشت؟

به نظر می‌رسد تا رونمایی رسمی کنسول میان‌نسلی پلی استیشن 5 پرو زمان زیادی باقی نمانده است. با این وجود علیرغم اینکه تا کنون جزئیات فنی و مشخصات سخت افزاری این کنسول به‌طور گسترده افشا شده بودند، هیچ‌گونه تصویر یا رندری از آن منتشر نشده بود. این اتفاق سرانجام شب گذشته رخ داد و نخستین تصاویر کنسول پلی استیشن 5 پرو در اینترنت پخش شد.

نخستین تصاویر پلی استیشن 5 پرو و شباهت فراوان آن به PS5 Slim

جدیدترین رندرها و اخبار منتشرشده از کنسول میان‌نسلی PS5 Pro توسط یکی از افشاگران مطرح ژاپنی به نام billbil-kun در یک شبکه اجتماعی فرانسوی به بیرون درز کرده است. این افشاگر ضمن اینکه ادعا کرده رونمایی رسمی از کنسول میان‌نسلی سونی در نیمه اول ماه سپتامبر، یعنی کمتر از دو هفته دیگر رخ خواهد داد، تصاویری منتسب به آن را نیز منتشر کرده است.

این افشاگر ضمن انتشار تصویر زیر در اکانت رسمی خود اعلام کرده که نام کنسول میان‌نسلی سونی مطابق پیش‌بینی‌ها PlayStation 5 Pro خواهد بود و طراحی کلی آن شباهت فراوانی با پلی استیشن 5 اسلیم خواهد داشت. تصاویر زیر البته با بهره‌گیری از نسخه اصلی پلی استیشن 5 اسلیم طراحی شده‌اند. با این وجود اطلاعات لو رفته از آن حاکی از حضور دو پورت یو اس بی و کلید Power در قسمت جلوی این کنسول است که ظاهری بسیار شبیه به نمونه‌های کنونی به آن می‌بخشد.

بارزترین تفاوت پلی استیشن 5 پرو با مدل‌های معمولی که در تصاویر رندر آن نیز مشخص هستند حضور سه خط در قسمت کنار این کنسول هستند که یادآور تغییرات ظاهری پلی استیشن 4 پرو در مقایسه با PS4 معمولی خواهند بود. billbil-kun همچنین اعلام کرده که ضخامت مدل PS5 Pro اندکی بیشتر از مدل اسلیم خواهد بود.

در این تصاویر البته خبری از دیسک درایو مربوط به PS5 Pro نیست و این مساله می‌تواند نشان‌دهنده عرضه آن تنها در نسخه دیجیتال و سازگاری‌اش با دیسک درایورهای کنونی PS5 باشد. باید توجه کرد که با توجه به فروش فیزیکی قابل توجه برخی از عناوین کنونی PS5 بسیار بعید به نظر می‌رسد که سونی تصمیم به کنار گذاشتن نسخه دیسک‌خور کنسول میان نسلی خود داشته باشد.

تصاویر پلی استیشن 5 پرو

شایعات مربوط به کنسول سونی حاکی از آن هستند که پلی استیشن 5 پرو به‌همراه یک دسته دوال سنس معمولی عرضه خواهد شد. بنابراین علاقمندان به دسته‌های بسیار جذاب اما گرانقیمت دوال سنس اج باید آن را به‌طور جداگانه تهیه کنند. شایعات و اخبار پیشین همچنین به توانمندی فنی بالای این کنسول میان‌نسلی و اجرای بسیاری عناوین با کیفیت 8K توسط آن اشاره کرده‌اند.

البته هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این کنسول به بازار و قیمت احتمالی آن منتشر نشده. با این حال با توجه به اینکه تنها دو هفته تا رونمایی آن باقی مانده، احتمالا صبرمان برای این دستگاه محبوب و مورد انتظار چندان طولانی نخواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
شایعات داغ پلی استیشن ۵ پرو: پیشرفت‌های چشمگیر در رندر، رهگیری پرتو و رزولوشن ۳ قابلیت جدید که احتمالا در پلی استیشن ۵ پرو شاهد حضورشان خواهیم بود قیمت پلی استیشن ۵ پرو، کابوس گیمرها خواهد بود اجرای مستقیم بازی های PS3 بر روی PS5؛ سونی چه نقشه ای در سر دارد؟ منتظر این بازی های استثنائی در سال ۲۰۲۵ باشید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*