3 ارز دیجیتال آینده‌دار

3 ارز دیجیتال آینده‌دار که به زودی رشد خواهند کرد

در صورتی که بیت کوین بتواند به محدوده موردنظر خود برسد، می‌توان انتظار رشد 3 ارز دیجیتال آینده‌دار بازار را داشت. آیا BTC موفق خواهد شد؟

بیت کوین طی ماه‌های اخیر بارها نوسان داشته و نتوانسته مقاومت مهمش را بشکند. هم اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم، پادشاه ارزهای دیجیتال در محدوده 59 هزار دلار قرار دارد و اگر روند صعودی با قدرت ادامه یابد، می‌توان امید داشت که سایر آلت کوین‌های بازار، شرایط خوبی را تجربه کنند.

معرفی 3 ارز دیجیتال آینده‌دار

بازار رمزارزها همچنان نوسانی دنبال می‌شود و در وضعیت فعلی می‌توان به چند آلت کوین پرپتانسیل اشاره کرد که در صورت صعود BitCoin شرایط مطلوبی در انتظارشان خواهد بود. هم اکنون سه آلت کوین برتر بازار با قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی در حال معامله‌اند و نهنگ‌ها با سرمایه‌گذاری‌های کلان، آماده شروع رالی صعودی هستند.

سولانا

3 ارز دیجیتال آینده‌دار

سولانا یکی از آلت کوین‌های آینده‌داری است که می‌تواند با شروع روند صعودی بیت کوین، رشد قیمتی خوبی را تجربه کند. هم اینک سولانا در محدوده 137 دلاری معامله می‌شود و از مارس 2024 این رمزارز در یک کانال افقی بین 125 تا 190 دلار حرکت کرده است.

از آنجایی که این ارز دیجیتال در سطح حمایتی قرار دارد، می‌تواند با جمع شدن شرایط لازم به رشد 40 درصدی دست یابد و سطح 190 دلاری را لمس کند.

ریپل

3 ارز دیجیتال آینده‌دار

رمزارز بعدی که پتانسیل زیادی برای افزایش قیمت دارد، ریپل یا XRP است. از وقتی که ریپل موفق شده در مقابل کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده به پیروزی برسد، در کانون توجهات بازار قرار گرفته است. هم اکنون این ارز بالاتر از میانگین متحرک نمایی 200 روزه معامله می‌شود که سیگنالی مثبت برای آغاز فاز صعودی است.

سیگنال مهم بعدی راجع به XRP تشکیل الگوی سر و شانه معکوس و کف دوقلو بوده که هر دو نشانه‌ای برای روند افزایشی در نظر گرفته می‌شوند. ریپل در سطح حمایتی 0.55 دلار خرید و فروش شده و پتانسیل صعود به سطح 0.74 دلاری و 30 درصد افزایش بها را دارد.

سگ کلاهدار

3 ارز دیجیتال آینده‌دار

چهارمین میم کوین بزرگ جهان، فاز اصلاحی خود را تکمیل کرده و هم اکنون 68 درصد پایین‌تر از قیمت تاریخی‌اش در حال معامله است. سگ کلاهدار در حال حاضر به سطح حمایتی 1.40 دلار نزدیک شده است.

البته داگ ویف هت موفق شده چندین مرتبه به محدوده مقاومتی برسد ولی هر بار نتوانسته بیشتر از 30 درصد رشد کند. اگر همه چیز مطابق با سقف قیمتی این میم کوین پیش برود، می‌توان انتظار رشد 30 درصدی و رسیدن به محدوده 2.92 دلاری داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
دارایی های دیجیتالی تلگرام در بازار رمزارزها چقدر است؟ روزهای خوش تون کوین پس از آزادی پاول دورف؛ بیش از ۱.۱ میلیون کاربر فعال تاریخ لیست شدن و ایردراپ همستر اعلام شد؛ بازی همستر کامبت سرانجام پول می‌شود همکاری محسن یگانه با کلاهبردار تحت تعقیب اینترپل؛ پاسخ تیم خواننده مطرح کشور چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*