تصویر لو رفته هواوی میت ۷۰ پرو - Huawei Mate 70 Pro

تصویر میت 70 پرو، پرچمدار جدید هواوی لو رفت

تصویر و جزئیاتی تازه از هواوی میت 70 پرو به بیرون درز پیدا کرد. گوشی Huawei Mate 70 Pro با دوربین‌های جدید و چیپست قدرتمند در راه است.

در چند وقت اخیر کمتر گزارشی درباره میت 70 پرو، گوشی پرچمدار جدید هواوی منتشر شده است. با این حال، انتظار می‌رود که رفته‌رفته به عرضه هواوی میت 70 پرو نزدیک شویم و در همین حال، تصویر و جزئیاتی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است. این جزئیات نکاتی قابل توجه درباره طراحی و سخت‌افزار این محصول جدید هواوی را فاش می‌کنند.

تصویر لو رفته از هواوی میت 70 پرو

در تصویر لو رفته از هواوی میت 70 پرو طراحی پنل پشتی و دوربین‌های آن به چشم می‌خورند. کماکان دوربین‌ها در یک بخش گِرد قرار گرفته‌اند، حلقه بیرونی زخیم‌تر شده و فلش دوربین به قسمت پایین حلقه انتقال پیدا کرده است. در این قسمت حلقه حتی نوشته AI-DC را می‌توان دید که ممکن است به پردازش تصویر پیشرفته‌تر با اتکا به هوش مصنوعی اشاره داشته باشد.

تصویر لو رفته هواوی میت ۷۰ پرو - Huawei Mate 70 Pro

هواوی میت 70 پرو

انتظار می‌رود هواوی میت 70 پرو به چیپست جدید Kirin 9100 مجهز باشد. همچنین باید انتظار ارتقای دوربین اصلی آن از نمونه 50 مگاپیکسلی قبلی به یک نمونه جدید 60 مگاپیکسلی را داشت و سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی قبلی هم باید جای خود را به سنسور جدید 48 مگاپیکسلی با تکنولوژی تشخیص چهره پیشرفته بدهد. با این حال، دوربین‌های اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله‌فوتو پریسکوپ 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری کماکان سر جای خود باقی مانده‌اند و احتمال داده می‌شود که صرفاً از لحاظ نرم‌افزاری بهبود پیدا کرده باشند.

هواوی میت 60 پرو

هواوی میت 60 پرو

بعد از فروش 30 میلیون دستگاهی میت 60 طی ماه‌های اولیه عرضه در چین، حالا انتظارات از میت 70 به‌شدت بالا رفته است. هواوی با میت 70 هدف از رقابت با آیفون 16 دارد که در کنار مدل‌های دیگر شامل آیفون 16 پرو مکس در 19 شهریور به‌صورت رسمی به بازار معرفی خواهد شد. باید منتظر ماند و دید هواوی چه زمانی از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند، در حالی که پیش‌تر زمزمه‌هایی مبنی بر تعویق در عرضه آن به گوش می‌رسید.

در گجت نیوز بخوانید:
وان پلاس ۱۳ باتری عالی و دوربین افتضاحی خواهد داشت موتورولا اج ۵۰ نئو با طراحی جذاب و استاندارد نظامی رونمایی شد عذرخواهی آنر از کاربران گلکسی زد فولد ۶؛ تحقیر سامسونگ به شکلی عجیب موشکافی پوکو F7 شیائومی پیش از عرضه به بازار + مشخصات فنی و قیمت احتمالی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*