وارداتی‌های درست و حسابی فقط برای جانبازان

وارداتی‌های درست و حسابی فقط برای جانبازان؛ این بار 10 مدل بی ام و و مینی

به زودی سامانه عرضه خودروهای جانبازان آغاز به کار می‌کند و آن طور که مشخص است، تمام وارداتی‌های درست و حسابی فقط برای جانبازان خواهد بود!

روز گذشته در آخرین اخبار خودرو راجع به ورود 3 خودرو آئودی به سامانه جانبازان خواندیم و دیدیم که شرکت تازه وارد نادین خودرو قصد دارد محصولات این کمپانی مشهور را به بازار داخل وارد کند. هم اکنون شرکت پرشیا خودرو خبر از عرضه 10 مدل بی ام و و مینی داده که به زودی در سامانه جانبازان در دسترس قرار می‌گیرند.

وارداتی‌های درست و حسابی فقط برای جانبازان!

آغاز فعالیت سامانه یکپارچه جانبازان طبق اعلام سازمان توسعه و تجارت از 8 شهریور بوده و شرکت‌های واردکننده خودرو متعاقب این تاریخ از محصولات جدید خود در این سامانه رونمایی می‌کنند. به نظر می‌رسد بخت و اقبال به جانبازان عزیز روی خوش نشان داده و حالا نه تنها می‌توانند محصولات آئودی را سفارش دهند بلکه قادر به خرید بی ام و و مینی هم خواهند بود.

وارداتی‌های درست و حسابی فقط برای جانبازان

به احتمال زیاد از فردا مورخ 12 شهریور 1403، سامانه به طور رسمی برای ثبت نام و انتخاب خودرو باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند خودروهای برند بی ام و و شرکت زیرمجموعه آن را سفارش دهند. در طرح جدید شرکت پرشیا خودرو، ماشین‌های بی ام و و مینی برای جانبازان محترم 50 تا 69 درصد و 70 درصد در نظر گرفته شده است.

با اعلام سازمان توسعه و تجارت، جانبازانی که در گروه 50 تا 69 درصد قرار می‌گیرند، قادر به خرید محصولات 25 هزار دلاری نظیر BMW 120i و BMW 116i با پیشرانه 2 لیتری و مینی کوپر 1.5 لیتری هستند. تنوع محصولاتی که جانبازان 70 درصد می‌توانند سفارش دهند بیشتر خواهد بود.

وارداتی‌های درست و حسابی فقط برای جانبازان

بی ام و 220 آی

خودروهای Mini Countryman، BMW 116o و BMW X2 از جمله محصولاتی هستند که جانبازان 70 درصد می‌توانند برای ثبت نام آن‌ها اقدام کنند. آن دسته از جانبازان 70 درصدی که در گروه ویژه (35 هزار دلار) قرار می‌گیرند، علاوه بر ماشین‌های فوق می‌توانند BMW 220i، BMW X1، BMW X2 و همچنین BMW 318i سفارش دهند.

وارداتی‌های درست و حسابی فقط برای جانبازان

بی ام و ایکس 2

جانبازان می‌توانند از روز دوشنبه مورخ 12 شهریور 1403 با مراجعه به سامانه یکپارچه نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. نکته جالب این که اغلب محصولات درست و حسابی که در این دور معرفی شده برای جانبازان است و علیرغم این که اکثر این عزیزان توان خرید خودروهای آئودی و بی ام و را ندارند، باز هم شاهد عرضه هستیم چرا که جانبازان سهمیه خود را به سرمایه‌داران و ثروتمندان می‌فروشند و تنها کسانی که از این طرح سود می‌برند، پولدارها هستند.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
تیگو ۷ پلاس جدید با گیربکس متفاوت معرفی شد سریع ترین خودروهای پیکاپ جهان در سال ۲۰۲۴ را بشناسید آئوروس سنات فیس لیفت ۲۰۲۵، قصر متحرک روسی معرفی شد ایران خودرو دیزل تولید کشنده های فوتون ۴۳۰ و ۴۶۰ را متوقف کرد