5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور

معرفی 5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور 1403

به اعتقاد کارشناسان دنیای کریپتو، سپتامبر می‌تواند ماه خوبی برای بازار رمزارزها باشد. با 5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور آشنا شوید.

ماه میلادی جدید آغاز شده و انتظار می‌رود بازار ارزهای دیجیتال با تغییرات مهمی مواجه شود. به نظر می‌رسد تغییر و تحولات دنیای کریپتو در ماه سپتامبر، به نفع جامعه رمزارزها باشد و بعضی از آلت‌کوین‌های سرشار از پتانسیل را برای شروع یک رالی صعودی خوب آماده کند.

5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور

هم اکنون مارکت کریپتوکارنسی‌ها شرایط مطلوبی ندارد و در صورت حرکت بزرگ بعدی بیت کوین که سقف 100 هزار دلار تا پایان سال است، می‌توان به آینده آلت‌کوین‌ها امیدوار بود. به هر حال اتفاقاتی که قرار است در سپتامبر بیفتد را به فال نیک می‌گیریم و به معرفی 5 رمزارز جذاب و سرشار از انرژی برای سرمایه‌گذاری در شهریور ماه 1403 می‌پردازیم:

1. میکر – MKR

5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور

نمودار میکر

سپتامبر ماه هیجان انگیزی برای میکر خواهد بود چرا که میکر دائو قصد دارد در این ماه، هویت و توکن‌های جدید خود را معرفی کند. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، استیبل کوین USDS و توکن حاکمیتی اسکای در 18 سپتامبر (28 شهریور) راه اندازی می‌شوند.

مجموع تغییرات فوق می‌تواند حکم سوخت هیدروژن برای میکر داشته باشد و قیمت این توکن را افزایش دهد. یکی از مزایای توکن حاکمیتی اسکای، امکان تعویض آن با توکن میکر است. سرمایه گذاران ممکن است برای این که به توکن اسکای دسترسی داشته باشند، توکن میکر بخرند که در نتیجه باعث افزایش تقاضا خواهد شد.

با این اوصاف شاید قیمت MKR از سطح حمایتی 1693 دلاری بازگردد و برای آزمایش مقاومت جدید خود به محدوده 2188 دلاری نزدیک شود. در ماه گذشته، میکر بارها سعی کرده مقاومت خود را امتحان کند و اگر موفق به شکستن آن شود، می‌توان پیش‌بینی قیمت 2556 دلاری برایش داشت.

2. پالیگان – MATIC

5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور

نمودار پالیگان

مشابه همان اتفاقی که برای میکر می‌افتد، پالیگان نیز در حال انتقال توکن بومی خود از MATIC به POL است. فرآیند انتقال توکن از 14 شهریور ماه آغاز می‌شود و به احتمال زیاد منجر به افزایش قیمت MATIC خواهد شد. در حال حاضر این توکن 26 درصد از ارزش خود را از دست داده و نقل و انتقالات پالیگان می‌تواند اتفاق خوبی برای کلیت توکن باشد و قیمت آن را تا سقف 0.75 دلاری ببرد.

البته بعید است که قیمت این توکن از 0.75 دلار بیشتر شود چرا که در محدوده این مقاومت، اغلب سرمایه گذاران به دنبال کسب سود خود و برداشت آن هستند.

3. ایاس – EOS

5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور

نمودار ایاس

شبکه بلاک چین ایاس به همراه میکر و پالیگان در حال انتشار یک به روزرسانی بزرگ با نام Spring 1.0 است که باعث اعمال تغییراتی در الگوریتم اجماع شبکه خواهد شد. انتشار اسپرینگ 1.0 باعث افزایش قیمت توکن ایاس می‌شود.

در حال حاضر افت 11 درصدی توکن EOS باعث ناامیدی کاربران شده اما عامل کلیدی فوق می‌تواند قیمت این توکن را تا سطح مقاومتی 0.557 دلار بالا ببرد و این سطح را تبدیل به یک حمایت معتبر کند. اگر شرایط ایده آل باشد، باید منتظر افزایش قیمت تا محدوده 0.605 دلار باشیم.

4. تورچین – RUNE

5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور

نمودار تورچین

تورچین که هم اکنون در سطح حمایتی خود در محدوده 3.94 دلار قرار دارد، از 14 شهریور ماه آماده پیاده سازی یک هاردفورک می‌شود. این اتفاق شاید تغییر مهمی نباشد اما به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش قیمت RUNE تا سطح مقاومتی 4.93 دلار عمل خواهد کرد. در صورتی که سرمایه گذاران تورچین از این واقعه بهینه استفاده کنند، احتمال صعود قیمت تا سطح 6.52 دلار وجود دارد.

5. فلو – FLOW

5 ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور

نمودار فلو

شبکه فلو تصمیم گرفته از 14 شهریور ماه با یک به‌روزرسانی بزرگ به نام Crescendo به اکوسیستم وب 3 منتقل شود. در صورتی که آپدیت این شبکه با موفقیت انجام شود، می‌توان به قیمت بالای 0.80 دلار فکر کرد. همچنین در صورت عدم موفقیت، رالی نزولی تا سطح 0.50 دلار ادامه خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
پیش‌بینی حرکت بزرگ بعدی بیت کوین؛ رالی صعودی یا بازار خرسی؟ ۳ ارز دیجیتال آینده‌دار که به زودی رشد خواهند کرد دارایی های دیجیتالی تلگرام در بازار رمزارزها چقدر است؟ روزهای خوش تون کوین پس از آزادی پاول دورف؛ بیش از ۱.۱ میلیون کاربر فعال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*