آزادسازی واردات و رجیستری آیفون

خط و نشان مجلس برای آزادسازی واردات و رجیستری آیفون

ظاهرا یکی از نمایندگان مجلس برای آزادسازی واردات و رجیستری آیفون خط و نشان کشیده است. آیا آیفون 16 رجیستری و به کشور وارد خواهد شد؟

وزیر ارتباطات دولت پزشکیان در نخستین روزهای فعالیت خود در این وزارتخانه به مردم وعده داد با وزارت صنعت، معدن و تجارت راجع به رجیستری گوشی‌های آیفون و واردات گوشی صحبت کند و تا حصول نتیجه، موضوع را پیگیری کند. هم اکنون یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به قول ستار هاشمی اشاره کرده است که در ادامه جزئیات آن را توضیح می‌دهیم.

مجلس آزادسازی واردات و رجیستری آیفون را مطالبه کرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرده، وزیر ارتباطات وعده رجیستری آیفون داده و هم اکنون منتظر تحقق این قول و اقدامی از سوی ایشان در این رابطه هستیم. مصطفی پوردهقان گفته:

مسئله به این کوچکی را آن چنان بزرگ کردیم که مجلس شورای اسلامی باید در مورد موضوع یک گوشی – که موضوع کلانی هم نیست – تصمیم بگیرد و نظر بدهد.

آزادسازی واردات و رجیستری آیفون

پوردهقان ضمن اشاره به ممنوعیت واردات و رجیستری گوشی‌های آیفون 14 و 15 در کشور، تأکید کرد که این محصولات اپل هم مثل سایر گوشی‌ها هستند و باید مشکل رجیستری و قطع آنتن آن‌ها برطرف شود. به اعتقاد این نماینده مجلس نباید موضوعات خرد کشور را هم سطح موضوعات کلان مطرح کرد و ارزش بیش از حد به آن‌ها داد و رجیستری هم که یک امر روتین است باید هر چه سریع‌تر اجرا شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تأکید کرده در صورت انفعال وزارت ارتباطات و وزارت صمت، مجلس شورای اسلامی وارد عمل خواهد شد و مشکل رجیستری را حل می‌کند. پوردهقان همچنین اضافه کرد:

به وزیر ارتباطات در جلسه کمیسیون صنایع گفتیم موضوعاتی را که در حد وزارتخانه می‌تواند حل شود، با یک قانون و بخشنامه خوب و سیاست گذاری مطلوب حل کنید تا مردم کمتر آزار ببینند.

آزادسازی واردات و رجیستری آیفون

به گفته این مقام مسئول، مردم روزانه پیامک‌های زیادی به نمایندگان مجلس ارسال می‌کنند که بخش اعظمی از آن‌ها راجع به همین مطالبات روتین و عادی است. به اعتقاد پوردهقان نباید مسائل خرد را تبدیل به موضوعات کلان کنیم و از کاه کوه بسازیم و مردم باید از ما راجع به مسائل کلان کشور مثل رشد پایه پولی و روابط دیپلماتیک مطالبه داشته باشند نه این که دغدغه‌شان در حد رجیستری آیفون و واردات محصولات یک برند خاص باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
فقط این آیفون ها آپدیت iOS 18 را دریافت می‌کنند ۵ قابلیت حذف شده از آیفون که بسیاری از ما منتظر بازگشتشان هستیم ویدیویی جدید از آیفون ۱۶ پرو مکس با یک رنگ جذاب منتشر شد میزان حافظه رم آیفون ۱۶ و آیفون ۱۷ مشخص شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*