گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ با چیپست اسنپدراگون

خداحافظی با اگزینوس؛ سری گلکسی S25 سامسونگ به چیپست اسنپدراگون مجهز می‌شود

ظاهرا سامسونگ تصمیم خودش را گرفته و می‌خواهد با کنار گذاشتن تراشه‌های اگزینوس، سری گلکسی S25 خودش را با تراشه‌های اسنپدراگون عرضه کند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر استفاده انحصاری سامسونگ از پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 در تمام گوشی‌های سری گلکسی S25 منتشر شده است. این خبر در صورت صحت، نشان دهنده تغییر بزرگی در استراتژی سامسونگ خواهد بود.

تاکنون، سامسونگ معمولا از هر دو پردازنده «اسنپدراگون» و «اگزینوس» در گوشی‌های سری Galaxy S خود استفاده می‌کرد؛‌ اما به نظر می‌رسد که در حال تغییر رویکرد خود است و تصمیم گرفته تا فقط از پردازنده Snapdragon در مدل‌های جدید خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

چیپست گلکسی S25 و S26 سامسونگ تأیید شد؛ کوالکام، اگزینوس یا هر دو؟

نسخه ویژه اسنپدراگون در گوشی گلکسی S25 اولترا

گفته می‌شود که نسخه خاصی از Snapdragon 8 Gen 4 برای گلکسی اس ۲۵ اولترا توسعه داده شده است که نشان می‌دهد این مدل ممکن است از عملکرد بهتری نسبت به سایر مدل‌های سری S25 برخوردار باشد.

گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ با چیپست اسنپدراگون

استفاده از تراشه Exynos در گوشی‌های تاشو سامسونگ

در حالی که شایعات حاکی از استفاده انحصاری از تراشه‌های اسنپدراگون در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۵ است، اما ظاهرا اوضاع برای گوشی‌های تاشو سامسونگ متفاوت خواهد بود. آنطور که شنیده می‌شود، ممکن است سامسونگ از تراشه Exynos 2500 در گوشی‌های تاشو خود، مانند گلکسی Z Flip 7 و گلکسی Z Fold 7، استفاده کند.

این خبر در صورت صحت، نشان می‌دهد که سامسونگ در حال گسترش استفاده از تراشه‌های خود در محصولات مختلف است. با این حال، باید توجه داشت که تاکنون، سامسونگ هیچ‌گاه از تراشه Exynos در گوشی‌های تاشو خود استفاده نکرده است.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

استفاده از تراشه‌های Snapdragon در گوشی‌های سری گلکسی S25 به دلیل عملکرد بهتر و قدرت بیشتر این تراشه‌ها می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. با این حال، قیمت بالاتر این تراشه‌ها ممکن است باعث افزایش قیمت گلکسی اس ۲۵ نیز شود.

در نهایت، تصمیم سامسونگ برای استفاده از تراشه‌های Snapdragon یا Exynos در محصولات خود، تأثیر مستقیمی بر تجربه کاربری و قیمت نهایی گوشی‌ها خواهد داشت. ما منتظیم ببینیم آینده چگونه رقم خواهد خورد.

در گجت نیوز بخوانید:
با این تغییر مهم، گلکسی S25 اولترا به گوشی بهتری تبدیل می‌شود سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید حافظه رم گلکسی اس ۲۵ اولترا دوبرابر آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود باورنکردنی: سامسونگ به‌دنبال استفاده از تراشه مدیاتک در خانواده گلکسی S25

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*