ریلمی نوت 60

گوشی ریلمی نوت 60 با ارزش خرید بالا و قیمت فوق رقابتی رونمایی شد

گوشی اقتصادی جذاب ریلمی نوت 60 – Realme Note 60 مجهز به نمایشگر باکیفیت و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قیمتی کمتر از صد دلار خواهد داشت.

کمپانی ریلمی به‌تازگی از نسل جدید گوشی‌های Realme Note خود، ریلمی نوت 60 رونمایی کرده که نسل جدید Realme Note 50 به شمار رفته و محصولی فوق‌العاده باارزش و اقتصادی به شمار می‌رود. این گوشی جذاب در اکثر جنبه‌ها نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت کرده و با طراحی قابل قبول خود گزینه‌ای مناسب برای علاقمندان به محصولات رده‌پایین ارزشمند به شمار می‌رود.

مشخصات فنی گوشی ریلمی نوت 60 – Realme Note 60

صفحه نمایش Realme Note 60 اندازه‌ای 6.74 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتزی دارد.‌ این صفحه نمایش از پانل‌های IPS LCD بهره برده و با ارائه روشنایی حداکثری 560 نیت در اکثر شرایط، حتی زیر تابش مستقیم خورشید نیز قابل استفاده خواهد بود. این صفحه نمایش همچنین نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتزی داشته و برای انجام بازی یا فعالیت‌های نیازمند واکنش سریع کاملا مناسب خواهد بود.

گوشی Realme Note 60

گوشی اقتصادی جدید ریلمی همچنین ابعادی 167.26 در 76.67 در 7.84 میلیمتری داشته و 187 گرم وزن دارد. علاوه بر این، ریلمی نوت 60 همچنین موفق به کسب استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت شده که پیشرفتی بزرگ نسبت به نسل قبل به شمار می‌رود.

Realme Note 60 همچنین از تراشه Unisoc T612 بهره می‌برد که هشت هسته‌ای و 12 نانومتری بوده و از واحد پردازش گرافیکی Mali-G57 بهره می‌برد. ریلمی گوشی جدیدش را در کانفیگ‌های مختلفی به بازار عرضه کرده و ظرفیت‌های رم 4 و 6 و 8 گیگابایتی را برای آن در نظر گرفته است. علاوه بر این، سیستم رم مجازی در این گوشی نیز قادر است حداکثر 16 گیگ به ظرفیت رم اضافه کند. ریلمی نوت 60 همچنین در ظرفیت‌های 64 گیگ، 128 گیگ یا 256 گیگ روانه بازار شده و با پشتیبانی از کارت حافظه قادر است ظرفیتی حداکثر دو ترابایتی داشته باشد.

در کنار این مشخصات، دوربین اصلی ماژول پشت این گوشی نیز 32 مگاپیکسلی بوده و با ارائه دیافراگم f/1.8 و بهره‌گیری از فلش ال‌ای‌دی توانایی ثبت تصاویر باکیفیتی را در نور کم خواهد داشت. از طرف دیگر، دوربین جلوی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی بوده و برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی بسیار خوب به شمار می‌رود.

ریلمی نوت 60

این گوشی همچنین حسگر اثر انگشت را با کلید Power ادغام کرده و جک 3.5 میلیمتری هدفون را نیز به کاربران ارائه خواهد کرد. از سوی دیگر، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز توانایی همراهی کاربر به‌مدت یک روز کامل را خواهد داشت؛ هرچند که شارژ 10 واتی آن اصلا از نظر سرعت چنگی به دل نمی‌زند.

گوشی جدید ریلمی در در رنگ مشکی و آبی روانه بازار شده که هردو ظاهری شیک و جذاب دارند. این گوشی همچنین بسیار رقابتی قیمت‌گذاری شده و در نسخه پایه با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی تنها 90 دلار قیمت دارد؛ درحالیکه مدل 6 گیگ رم + 128 گیگ حافظه آن نیز 103 دلار و بالاترین نمونه آن با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه نیز 129 دلار قیمت دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی ریلمی C63 5G با قیمت و امکانات مناسب معرفی شد گوشی ریلمی NARZO N61 با بدنه آلومینیمی و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد نسخه جدید گوشی ریلمی GT6 با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*