مشخصات فنی ردمی 14 سی - Redmi 14C

گوشی ارزان قیمت شیائومی ردمی 14C معرفی شد

شیائومی از گوشی ارزان قیمت ردمی 14C با چیپست جدید و امکانات جذاب دیگر پرده برداشت. در ادامه مشخصات فنی گوشی چینی Redmi 14C را مطالعه کنید.

بعد از افشای رندرها و همچنین تصاویری از جعبه ردمی 14C، بالاخره به‌صورت رسمی از این گوشی ارزان قیمت شیائومی رونمایی شد. این گوشی ردمی امکاناتی مثل طراحی تازه، چیپست کاملاً جدید و نمایشگر بزرگ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی دارد.

مشخصات فنی ردمی 14C

ردمی 14 سی به یک نمایشگر آی‌پی‌اس ال‌سی‌دی 6.88 اینچی مجهز است که تصاویر را با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به نمایش در می‌آورد. همچنین سقف روشنایی این صفحه نمایش 600 نیت گزارش شده و بالای آن در یک ناچ قطره‌ای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی جا گرفته است.

مشخصات فنی ردمی 14 سی - Redmi 14C

در پنل پشتی این گوشی چینی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز دیگر به چشم می‌خورد که در حال حاضر جزئیات آن مشخص نیست. در بخش گِرد مختص به دوربین‌ها همچنین فلش ال‌ای‌دی دوربین و یک برچسب قرار دارد.

مشخصات فنی ردمی 14 سی - Redmi 14C

گوشی مقرون به صرفه ردمی 14C توان پردازشی خود را از چیپست هلیو جی 81 اولترا مدیاتک می‌گیرد و در واقع اولین گوشی موبایلی است که با این چیپ روانه بازار می‌شود. این چیپ از هسته‌های پردازشی کورتکس ای 75 و کورتکس ای 55 با فرکانس 2 گیگاهرتز و جی‌پی‌یو Mali-G52 MC2 برخوردار است. رم 4، 6 یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت از طریق میکرو اس‌دی هم آن را تکمیل می‌کنند.

چیپست هلیو جی 81 اولترا مدیاتک

برای این گوشی ردمی یک باتری 5 هزار و 160 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی‌های دیگر آن هم می‌توان به حسگر اثر انگشت در فریم و جک هدفون اشاره کرد.

مشخصات فنی ردمی 14 سی - Redmi 14C

ردمی نوت 14 سی در رنگ‌های مشکی (Midnight Black)، بنفش (Dreamy Purple)، آبی (Starry Blue) و سبز (Sage Green) عرضه می‌شود. البته تا زمان نگارش این مطلب شیائومی قیمت رسمی آن را مشخص نکرده است. با وجود این، در حال حاضر امکان خرید این گوشی از خرده‌فروشی‌های جمهوری چک وجود دارد و بر اساس آن‌ها نسخه‌های 4/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی به ترتیب 130 و 163 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
موشکافی پوکو F7 شیائومی پیش از عرضه به بازار + مشخصات فنی و قیمت احتمالی گوشی های شیائومی به زودی ارزان تر از قبل خواهند شد اگر این گوشی های شیائومی را دارید بی‌خیال آپدیت جدید شوید گوشی جدید شیائومی هیچ دکمه‌ای ندارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*