نبکا پلاگین هیبرید پلاس

با نبکا پلاگین هیبرید پلاس، شاسی بلند تازه وارد کرمان موتور آشنا شوید + مشخصات و قیمت

شرکت کرمان موتور به زودی شاسی بلند تازه وارد خود از برند اسکای ول را با نام نبکا پلاگین هیبرید پلاس و مشخصات و قیمت جدید راهی بازار می‌کند.

شرکت اسکای ول که متخصص ساخت خودروهای مسافربری بود، چند سال پیش تصمیم گرفت به صنعت خودروهای الکتریکی وارد شود و به همین خاطر برند اسکای ورث را تأسیس کرد. یکی از محصولات مهم این برند چینی که در داخل مونتاژ شد، کراس اوور تمام الکتریکی اسکای ول ET5 است.

معرفی نبکا پلاگین هیبرید پلاس

خودرو تمام برقی ای تی 5 از شرکت اسکای ول، سال گذشته رونمایی شد و ابعاد قابل قبول و مناسبی برای خانواده‌ها دارد. امکانات این کراس اوور در تراز محصولات روز دنیا است. این کراس اوور مونتاژی که شرکت نبکا، تولید آن را بر عهده گرفته با ظرفیت باتری 72 کیلووات ساعت و توان پیمایش 520 کیلومتری به بازار آمده است.

نبکا پلاگین هیبرید پلاس - نما از رو به رو

نبکا ET5 با برچسب قیمتی 2.2 میلیارد تومانی پیش فروش شده و قوای محرکه‌اش در شرایط ایده آل، قادر به تولید 201 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور است. این شاسی بلند دیفرانسیل جلو به 9 تا 10 ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

هم اکنون شرکت کرمان موتور با همکاری مپنا، تصمیم گرفته از نسخه پلاگین هیبرید این غول چینی رونمایی کند. نبکا پلاگین هیبرید نسبت به اسکای ول ای تی 5 ظاهر ساده‌تری دارد و از آنجایی که تأمین شارژ خودروهای تمام برقی با محدودیت در کشورمان مواجه است، این کراس اوور می‌تواند رقیب تمام الکتریکی‌اش را به راحتی پشت سر بگذارد.

طراحی

نبکا پلاگین هیبرید پلاس - نمای جلو

نبکا هیبرید پلاس در کمال شگفتی، جلوپنجره ندارد و در عوض روی سپر آن شیارهایی به منظور خروجی هوا تعبیه شده است. اگر از نمای عقب به این کراس اوور نگاه کنیم، تفاوتی با ET5 برقی دیده نمی‌شود ضمن این که نبکا هیبرید دارای ظرفیت صندوق 465 لیتری است.

قوای محرکه

انرژی موردنیاز کراس اوور هیبریدی کرمان موتور را یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی به همراه یک موتور برقی تأمین می‌کنند. پیشرانه بنزینی در بهترین حالت می‌تواند 102 اسب بخار قدرت تولید کند حال آن که پیشرانه برقی که از قضا محرک اصلی خودرو است، قادر به تولید 286 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

نبکا پلاگین هیبرید پلاس - نما از سقف

برای رسیدن به شتاب صد کیلومتر بر ساعت، کافی است 8 تا 9 ثانیه به نبکا هیبرید پلاس فرصت بدهید. این محصول جذاب و کم مصرف به شما اجازه می‌دهد مسافتی حدود 1170 کیلومتر را بدون وقفه و با حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت طی کنید. اگر از حالت تمام برقی استفاده کنید، حداکثر مسافتی که می‌توانید طی کنید، 100 کیلومتر خواهد بود. پس از این که خودرو را به شارژرهای مپنا متصل کنید، 3 ساعت زمان لازم است تا تکمیل ظرفیت شوند.

امکانات رفاهی

از جمله امکانات کراس اوور پلاگین هیبرید نبکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگر 12.3 اینچی همراه با 8 اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب، حسگر فشار باد تایرها، کروز کنترل تطبیقی با قابلیت کاهش و افزایش سرعت، هشدار خروج از خط، دستیار کمکی حفظ خودرو بین خطوط، رادار تابلوخوان، هشدار تصادف از جلو و پشت، کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل کشش و پایداری الکترونیک، دید 360 درجه، هشدار نقاط کور، دوربین عقب، هشدار خواب‌آلودگی راننده، سنسور نور، چراغ‌های LED، سیستم پیشگرم کننده باتری، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف پانوراما، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت.

نبکا پلاگین هیبرید پلاس - نمای کابین

قیمت

نبکا پلاگین هیبرید، کراس اوور مونتاژی از اسکای ورث HT-i بوده و از آنجایی که قیمت این خودرو در بازار چین 22 هزار دلار است، حتی با حساب تمامی تخفیف‌های مالیاتی و خوشبینی‌ها باید انتظار قیمت 2 تا 2.5 میلیارد تومانی برای این خودرو در بازار کشورمان داشت.

گالری تصاویر

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
شاسی بلند هاوال جولیون پرو، محصول جدید بهمن موتور به ایران آمد عرضه کیا سورنتو و K8 در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جانبازان جدیدترین محصول ایران خودرو با اتاق MVM 110 و موتور برقی ایرانی ثبت نام کنندگان چقدر شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو را دارند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*