بازی جدید سپتامبر 2024

این 7 بازی جدید ماه سپتامبر 2024 را به هیچ وجه از دست ندهید

مثل سال‌های گذشته در ماه سپتامبر سال 2024 نیز باید انتظار معرفی بازی های جدید و بسیار جذابی برای کنسول‌های مختلف را داشت. اینجا جذاب‌ترین بازی‌های ماه پیش رو را معرفی خواهیم کرد.

ماه سپتامبر معمولا زمان انتشار تعدادی از مهم‌ترین بازی‌های هر سال است و امسال نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود. در ماه سپتامبر 2024 گیمرهای پلتفرم‌های مختلف پذیرای چندین بازی جدید و جذاب خواهند بود که برای برخی از آن‌ها مدت‌ها انتظار کشیده‌اند. امروز نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از مهم‌ترین بازی هایی که طی یک ماه آینده منتشر خواهند شد.

بهترین بازی های جدید ماه سپتامبر سال 2024

به‌طور خاص، گیمرهای PC برندگان اصلی ماه سپتامبر خواهند بود. در این ماه یک عنوان جانبی فوق‌العاده جذاب از دنیای هری پاتر در کنار بازی انحصاری Astro Bot برای پلی استیشن 5 و البته The Legend of Zelda Echoes of Wisdom برای نینتندو سوییچ مهم‌ترین عناوینی هستند که می‌توان تجربه‌شان کرد. علاوه بر این همزمان با شروع فصل جدید فوتبال باشگاهی در بسیاری کشورهای دنیا، یک بازی شبیه‌ساز فوتبال نیز دیگر عنوان مهم سپتامبر 2024 به شمار خواهد رفت.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر تعدادی از مهم‌ترین بازی های جدید ماه سپتامبر 2024 برای پلتفرم‌های مختلف.

Harry Potter: Quidditch Champions

تاریخ انتشار: 13 شهریور

پلتفرم: PC، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ

هری پاتر قهرمانان کوییدیچ

بازی Harry Potter: Quidditch Champions یک بازی مالتی پلیر مورد انتظار از دنیای هری پاتر است که همان‌طور که از نامش پیداست، به‌طور خاص روی کوییدیچ تمرکز خواهد کرد.

در این بازی گیمرها می‌توانند به‌صورت تکنفره یا دونفره در مدهای مختلف رقابتی یا دوستانه در تورنومنت‌های گوناگون کوییدیچ در دنیا شرکت کرده و رقابتی جذاب و جادویی روی جاروهای دستی را تجربه نمایند. گیم پلی سریع، جلوه‌های بصری جذاب و ارائه تاکتیک‌های مختلف برای غلبه بر رقبا قطعا از بازی «هری پاتر: قهرمانان کوییدیچ» عنوانی منحصربفرد خواهد ساخت.

این بازی فردا در اختیار گیمرهای پلی استیشن، ایکس باکس، PC و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت

The Casting of Frank Stone

تاریخ انتشار: 13 شهریور

پلتفرم: PC، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس

بازی جدید سپتامبر 2024

یکی دیگر از جذاب‌ترین بازی‌هایی که این ماه انتظارش را می‌کشیم The Casting of Frank Stone است که برای علاقمندان پرشور عناوینی مانند Until Dawn بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

داستان این بازی در آرگان آمریکا رخ داده و روایت‌گر داستان چهار فیلم‌ساز است که در تابستان سال 1980 قصد ساخت یک فیلم ترسناک در منطقه‌ای دورافتاده را می‌کنند. همانند دیگری عناوین استودیوی Supermassive Games بازی The Casting of Frank Stone نیز داستانی چندشاخه‌ای داشته و پر از پازل‌ها و معماهای محیطی و رویدادهای کوییک‌تایم است که در آن تصمیمات گیمر سرنوشت شخصیت‌های بازی را رقم خواهد زد.

اگر پیش از این عناوینی مثل Until Dawn یا The Quarry را تجربه کرده باشید، قطعا با این بازی ارتباط زیادی برقرار خواهید کرد.

Astro Bot

تاریخ انتشار: 16 شهریور

پلتفرم: PS5

بازی جدید سپتامبر 2024

«استرو بات» نام ربات بامزه و آشنای پلی استیشن است که قرار است در ماه آتی و همزمان با رونمایی احتمالی پلی استیشن 5 پرو با دوال اسپیدرهای مورد اطمینانش سفری ماجراجویانه به بیش از 50 سیاره داشته باشد و تجربه‌ای شگفت‌انگیز و منحصربفرد را به گیمرهای پلی استیشن 5 ارائه دهد.

در این سفر شگفت‌انگیز که پر از نبرد با موجودات عجیب و غریب و باس‌های غول‌پیکر است Astro توسط تعدادی از قهرمانان خاطره‌انگیز دنیای پلی استیشن، نیتن دریک و ایلوی نیز همراهی می‌شود. علاوه بر این، بخش بزرگی از جذابیت این بازی هماهنگی شگفت‌انگیز با دسته‌های دوال سنس پلی استیشن 5 و انتقال بخش‌های مهمی از هیجان تجربه بازی از این طریق به گیمرهاست. بنابراین اگر قصد تجربه این عنوان جذاب و دوست‌داشتنی را دارید می‌توانید ظرف چند روز آینده این کار را انجام دهید.

NBA 2K25

تاریخ انتشار: 16 شهریور

پلتفرم: PC، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ

بسکتبال NBA 2K25

علاقمندان به بسکتبال نیز دیگری افرادی هستند که در ماه سپتامبر 2024 می‌توانند به نسخه جدید بازی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. NBA 2K25 با ارائه گیم پلی بهتر و جذاب‌تر به‌زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت تا در قالب مدهای MyCAREER و MyTEAM و MyLEAGUE مهارت‌های بسکتبالی آن‌ها را به چالش کشیده و تجربه‌ای جدید به آن‌ها ارائه کند.

این نسخه همچنین با ارائه مدهای مختلف گیم پلی مثل مد جدید Neighborhood و انتشار محتوا و آیتم‌های جدیدی که به‌صورت هر شش هفته یک بار عرضه می‌شوند قصد دارد به تجربه‌ای گسترده و فراگیر تبدیل شود که در هر حال تازگی خود را حفظ خواهد کرد. برای درخشش در مد MyTEAM تنها کافی‌ست در مدهای MyTEAM و MyCAREER به رقابت پرداخته و با کسب XP جوایز و کارت‌های جدیدی دریافت کنید.

Warhammer 40,000: Space Marine 2

تاریخ انتشار: 19 شهریور

پلتفرم: PC، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس

بازی جدید سپتامبر 2024

در Warhammer 40,000: Space Marine 2 شما ایفاگر نقش یک ابرانسان هستید که با بهره‌گیری از قدرت‌های ماورایی خود دنبال نجات بشریت از شر یک موجود کهکشانی شیطانی است.

این بازی هم به‌صورت تک‌نفره و هم دونفره قابل تجربه کردن است و گیمرها را در نقش ابرسربازی به نام تایتوس قرار می‌دهد که با همراهی دوستان همیشگی‌اش، کایرون و گادریل به مبارزه با این موجودات شیطانی می‌پردازد.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 عنوانی در ژانر شوتر سوم شخص است و ترکیبی از مبارزات انفرادی و مسلحانه را ارائه می‌دهد که در آن گیمرها باید با استراتژی‌های مختلف در برابر انواع و اقسام موجودات شرور فضایی صف‌آرایی کنند. افرادی که بازی را به‌صورت تکنفره تجربه می‌کنند می‌توانند در کنار سربازان کنترل‌شده توسط خود کامپیوتر در مد کمپین پیشروی کنند.

EA Sports FC 25

تاریخ انتشار: 30 شهریور

پلتفرم: PC، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ

فوتبال EA FC 2025

EA Sports FC 25 جدیدترین دستاورد EA Sports در شبیه‌سازی فوتبال است که با ارائه چندین المان جدید گیم پلی و بهینه‌سازی‌ برخی بخش‌ها قصد دارد طی یک سال آینده همراه علاقمندان به فوتبال باشد.

یکی از دستاوردهای جدید این بازی سیستم FC IQ است که با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته تاکتیک‌های تیمی واقعی‌تر و شبیه‌سازی دقیق‌تر دویدن و حرکات بازیکنان تجربه‌ای نزدیک‌تر به فوتبال واقعی را به گیمرها ارائه دهد. این بازی همچنین مد جدیدی تحت نام Rush را نیز معرفی خواهد کرد که جایگزین مد محبوب Volta شده و یک مسابقه پنج در برابر پنج را با قوانین جدیدی مثل کارت آبی ( که باعث اخراج موقتی بازیکن از بازی می‌شود) در اختیار فوتبال‌دوستان قرار می‌دهد.

علاقمندان پرشور بخش Ultimate Team در سری فیفا نیز می‌توانند در EA Sports FC 2025 از کارت‌های جدید Evolution بهره‌مند شوند که قابلیت شخصی‌سازی بیشتری داشته و امکان ذخیره کردن کارت‌های تکراری را برای‌شان فراهم می‌کند. نسخه جدید EA FC یا فیفای سابق همچنین توجه ویژه‌ای هم به فوتبال بانوان داشته و با افزودن پنج لیگ جدید بانوان و امکان مربی‌گری تیم‌های مردان و زنان در بخش Career Mode این بخش را نیز جذاب‌تر خواهد کرد.

The Legend of Zelda Echoes of Wisdom

تاریخ انتشار: 5 مهر ماه

پلتفرم: نینتندو سوییچ

بازی جدید سپتامبر 2024

مورد انتظارترین بازی جدید ماه سپتامبر 2024 نیز احتمالا جدیدترین نسخه از فرنچایز زلدا با نام The Legend of Zelda Echoes of Wisdom است که ماجراجویی کاملا جدیدی از این دنیای محبوب را ارائه می‌دهد.

در این نسخه شاهد ناپدید شدن لینک درون یک شکاف ناشناخته هستیم که هایرول را غرق آشوب و به‌هم‌ریختگی کرده. در این شرایط شاهزاده زلدا باید با همکاری دوستانش و استفاده از قدرت فراوان Tri Rod به نجات لینک و سرزمینش پرداخته و از ناپدید شدن سایر اعضای قلمرو خود جلوگیری کند.

توانایی منحصربفرد Tri Rod در ساخت «اکو» از اجسام محیط بازی گیم پلی آن را فوق‌العاده جذاب‌تر کرده و اکثر بخش‌های آن اعم از حل پازل و معماها تا مبارزات را به سطحی بالاتر ارتقا داده است. با استفاده از این اکوها می‌توانید ساختمان‌های مختلفی در بازی بسازید، اندازه اجسام را کوچک و بزرگ کنید یا با تولید اکوهایی از دشمنانتان از خود آن‌ها برای مبارزه کمک بگیرید.

در کنار این پیشرفت‌های گیم پلی، بهره بردن از مجموعه گسترده‌ای از کاراکترهای مختلف و جذاب دنیای زلدا باعث شده که محیط این بازی از تمامی نسخه‌های پیشین غنی‌تر و پرجزئیات‌تر باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
رکوردشکنی بزرگ بازی Black Myth: Wukong؛ فروش 10 میلیون نسخه‌ای ظرف تنها سه روز هرآنچه باید درباره بازی GTA 6 بدانید ۱۰ کنسول بازی فراموش شده که احتمالا از آن ها خاطرات زیادی دارید بهترین بازی های ویدیویی سال ۲۰۲۴ تا کنون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*