شرایط فروش دیگنیتی

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی پرایم ویژه منتخبین سامانه یکپارچه در شهریور 1403

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو در شهریور ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح فروش فوق‌العاده نقدی بهمن موتور، سه محصول مونتاژی از خانواده فیدلیتی و دیگنیتی ویژه متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند، عرضه خواهد شد. این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ 17 شهریور 1403 بر روی سایت فروش اینترنتی بهمن موتور فعال خواهد شد. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

شرایط فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش دیگنیتی

ر این طرح فروش، خودرو فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) با قیمت 1 میلیارد و 409 میلیون و 136 هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) با قیمت 1 میلیارد و 413 میلیون و 929 هزار تومان و خودرو دیگنیتی پرایم با قیمت 1 میلیارد و 546 میلیون و 806 هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت فروش محصولات بهمن موتور و با نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

در پایان دعوت می‌کنیم تا مطلب معرفی و بررسی کراس اوور فیدلیتی XB1 گروه بهمن موتور که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*