خودرو لادا وستا در دو سگمنت کراس‌اوور و سدان برای تست فنی به ایران آمد

خودرو لادا وستا – Lada Vesta در مدل‌های کراس‌اوور و سدان با این مشخصات و امکانات برای عرضه به بازار ایران وارد کشور شده است.

در آذر ۱۴۰۲، با رونمایی از محصولات لادا در ایران، تب واردات و یا تولید این خودروها در کشور داغ شد. نیکا موتور به عنوان نماینده رسمی، مسئولیت عرضه چهار مدل لادا را بر عهده گرفت. گرچه تا مدتی اخبار رسمی کمیاب بود و شایعاتی درباره واردات توسط شرکت‌های دیگر مطرح می‌شد، اما اخیراً تصاویری از مدل‌های مختلف خودرو لادا وستا در ایران منتشر شده است.

این خودروهای روسی برای انجام مراحل قانونی و تست‌های فنی وارد کشور شده‌اند و به زودی در مدل‌های فول و نیمه فول روانه بازار خواهند شد. علاوه بر وستا، لادا نیوا و گرانتا نیز در برنامه‌های آتی نیکا موتور برای عرضه در ایران قرار دارند.

لادا وستا؛ ترکیب قدرت و امکانات در یک خودرو

 

خودرو لادا وستا

لادا وستا با موتور 1.8 لیتری تنفس طبیعی و 145 اسب بخار قدرت، عملکرد رانندگی پرشتابی را ارائه می‌دهد. این خودرو با گیربکس CVT به صورت روان و نرم شتاب می‌گیرد و تجربه رانندگی لذت‌بخشی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند.

از نظر امکانات، لادا وستا به عنوان کامل‌ترین خودروی لادا در بازار ایران شناخته می‌شود. این خودرو به تجهیزات و امکانات رفاهی متنوعی مجهز شده است که راحتی و ایمنی سرنشینان را تضمین می‌کند.

لادا وستا اسپرت، سدان جمع و جور روسی، از زمان معرفی در سال 2015 به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار روسیه تبدیل شد و در سال 2018 به اوج محبوبیت خود رسید. طراحی جذاب، کیفیت ساخت قابل قبول و قیمت رقابتی، عواملی بودند که باعث موفقیت چشمگیر این خودرو شدند. وستا اسپرت بر روی پلتفرم B/C لادا توسعه یافته و همکاری نزدیک با رنو در طراحی آن، به ارتقاء سطح کیفی و فنی این خودرو کمک شایانی کرده است.

لادا وستا در سال ۲۰۲۲ با تغییراتی ظاهری و فنی به‌روزرسانی شد و نسخه فیس‌لیفت آن به احتمال زیاد به بازار ایران خواهد آمد. این سدان کامپکت با ابعادی برابر با ۴۴۱۰ میلی‌متر طول، ۱۷۶۴ میلی‌متر عرض و ۱۴۹۷ میلی‌متر ارتفاع، در کلاس خودروهای B قرار می‌گیرد و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۶۳۵ میلی‌متر است.

امکانات رفاهی خودرو لادا وستا اسپرت

خودرو لادا وستا

لادا وستا اسپرت به عنوان یک سدان مدرن، از امکانات رفاهی متنوعی بهره می‌برد. نمایشگر لمسی ۷ اینچی، نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر، سیستم صوتی پیشرفته، کروز کنترل، گرمکن صندلی‌های جلو و فرمان چرمی، راحتی سرنشینان را در سفرهای طولانی تضمین می‌کنند. همچنین امکاناتی مانند سنسور نور، ریموت استارت و استارت دکمه‌ای، استفاده از خودرو را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌سازند.

نیکا موتور، نماینده رسمی لادا در ایران، با معرفی لادا وستا کراس، تنوع محصولات خود را افزایش داده است. این خودرو با طراحی جذاب و کاربردی، به عنوان نسخه استیشن و بلندتر وستا اسپرت شناخته می‌شود.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
سدان اقتصادی روسی لادا ایسکرا به‌عنوان نسل جدید گرانتا از راه رسید + مشخصات و امکانات لادا نیوا ۲۰۲۴ ، پیرمرد روسی در لباسی جدید رونمایی شد قیمت تمامی نسخه‌های هیوندای النترا ۲۰۲۵ اعلام شد آئودی کیو ۵ نسل جدید، شاسی بلند لوکس و فوق پیشرفته آلمانی معرفی شد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*