Watch Dogs

Watch Dogs 2 از دایرکت ایکس ۱۲ استفاده کرده و برای کارت گرافیک های AMD بهینه سازی خواهد شد

به نظر می رسد شرکت یوبی سافت تهیه کننده و سازنده عناوین مطرحی مانند Assassin’s Creed، The Division و… تغییر جبهه داده و از این پس قصد دارد جهت بهینه سازی عناوین خود همکاری نزدیکی با شرکت AMD داشته باشد. در طول مراسم Capsaicin شرکت AMD، یوبی سافت اعلام کرد پشتیبانی AMD از دایرکت ایکس موجب بهتر شدن بازی های آینده مانند Watch Dogs 2 شده است.

با وجود اینکه در طول مراسم یوبی سافت سخنی از پشتیبانی Watch Dogs 2 از دایرکت ایکس ۱۲ به میان نیاورد، این خبر امروز توسط شرکت AMD یکی از غول های صنعت کارت گرافیک تایید شده و AMD اعلام کرد که نه تنها شرکت AMD با یوبی سافت قرارداد همکاری امضا کرده است، بلکه نسخه بعدی Watch Dogs از جدیدترین API گرافیکی شرکت مایکروسافت یعنی دایرکت ایکس ۱۲ استفاده خواهد کرد.

به عبارت دیگر محصول نهایی برعکس نسخه اول Watch Dogs که شامل برنامه GameWorks شرکت رقیب AMD یعنی انویدیا بود، این بار به برنامه AMD Gaming Evolved خواهد پیوست و بازی برای کارت گرافیک های شرکت AMD بهینه سازی خواهد شد.

اتفاق مذکور را آقای روی تیلور از AMD با انتشار پستی در توییتر تایید کرده و اعلام کرد بازی برای کارت گرافیک های AMD «به شدت بهینه» خواهد بود.

لازم به ذکر است نسخه بعدی Watch Dogs در جدیدترین گزارش مالی یوبی سافت تایید شده و برای انتشار در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. همچنین بایستی در نظر داشت که این خبر لزوما برای کاربران انویدیا بد نیست چرا که بیشتر عناوین منتشر شده برای برنامه AMD Gaming Evolved به نحوه احسن برای کارت گرافیک های انویدیا نیز بهینه بودند و برخلاف عناوین GameWorks که مشکلات فراوانی را برای کاربران AMD به وجود می آوردند، بازی های Gaming Evolved از نظر بهینه سازی بسیار مناسب بوده‌اند.

نظر شما در مورد عنوان Watch Dogs چیست ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*