ری را

استقبال عجیب خریداران از ری را در طرح فروش ایران خودرو

در حالی که تصور نمی‌شد استقبال خوبی از کراس‌اوور ری را انجام شود، اما جدیدترین طرح فروش ایران خودرو خلاف آن را اثبات کرد.

طرح فروش جدید ایران خودرو که شامل طیف گسترده‌ای از خودروهای بنزینی و برقی بود، با استقبال بیش از سه میلیون نفر روبرو شد. این استقبال نشان از علاقه شدید مردم به محصولات جدید ایران‌خودرو دارد. در این طرح، ۱۱۵ هزار خودروی بنزینی و ۲۲۰۰ دستگاه خودروی برقی به صورت فوق‌العاده و پیش‌فروش عرضه شد.

ری را؛ ستاره درخشان طرح فروش ایران خودرو

از میان محصولات متنوعی که در این طرح عرضه شد، خودروی ری را بیشترین توجه را به خود جلب کرد. بیش از ۸۵۵ هزار نفر، یعنی حدود ۲۵ درصد از کل متقاضیان، برای خرید این کراس اوور ملی ثبت‌نام کردند. این استقبال بی‌نظیر از ری را، نشان از علاقه شدید مردم به نخستین کراس اوور ملی است. البته با توجه به ظرفیت تولید محدود (۵ هزار دستگاه)، بسیاری از متقاضیان این خودرو به خودروهای دیگر روی خواهند آورد.

ری را به عنوان نخستین کراس اوور ملی، با داخلی‌سازی ۶۸ درصدی تولید می‌شود و از پیشرانه ۱۶۴۶ سی‌سی توربوشارژ EF7P بهره می‌برد. این پیشرانه قدرتمند، ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که به کمک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
گالری تصاویر ریرا منتشر شد اولین تیزر تبلیغاتی ریرا را تماشا کنید کاتالوگ رسمی ریرا منتشر شد؛ مشخصات فنی و آپشن‌های اولین کراس اور ایرانی آغاز فروش ریرا و چند محصول ایران خودرو از این هفته خارج از سامانه یکپارچه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*