پاوربانک جدید 25000 شیائومی

شیائومی از پاوربانک جدید خود با چند لایه حفاظتی و طراحی شفاف رونمایی کرد

پاوربانک جدید شیائومی با عنوان 25000 معرفی شد. این پاوربانک چینی بدنه شفاف، چندین لایه حفاظتی و سه پورت مختلف دارد.

شیائومی پاوربانک جدید خود با نام 25000 را به‌صورت رسمی معرفی کرد. هرچند با نگاهی به نام آن به نظر می‌رسد با پاوربانکی با ظرفیت به‌شدت بالا مواجه هستیم، در اصل این محصول جدید غول فناوری چینی نمونه‌ای کاربردی با ظرفیت متعادل است که کماکان می‌تواند نیاز خیلی از کاربران را برطرف کند.

مشخصات فنی و قیمت پاوربانک 25000 شیائومی 

آنچه پاوربانک جدید شیائومی را نسبت به خیلی از محصولات دیگر متمایز می‌کند، طراحی آن است. بخش جلویی این پاوربانک به‌صورت شفاف طراحی شده است که امکان مشاهده اجزای داخلی آن از جمله مدارهای مجتمع شارژ را فراهم می‌کند. سه طرف دیگر بدنه پنل مشکی مات دارند و به همه لبه‌ها انحنا داده شده است تا کاربر بتواند به راحت‌ترین شکل ممکن آن را در دست بگیرد.

پاوربانک جدید 25000 شیائومی

این محصول شیائومی 14 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از سه پورت یواس‌بی (دو نمونه یواس‌بی سی و یک نمونه یواس‌بی اِی) با مجموع توان 212 وات بهره می‌برد. امکان شارژ سه دستگاه به‌صورت همزمان با این پاوربانک با توان 65، 27 و 120 وات وجود دارد و شارژ دو پورته با توان 65 و 120 وات هم امکان‌پذیر است.

حتی پورت یواس‌بی سی با حداکثر توان 140 واتی می‌تواند یک مک بوک پرو را به‌راحتی شارژ کند. پورت یواس‌بی سی دیگر حداکثر توان 45 وات را ارائه می‌کند و توان پورت یواس‌بی ای به 120 وات می‌رسد.

پاوربانک جدید 25000 شیائومی

گوشی‌های شیائومی را می‌توان با سرعت 120 واتی به‌وسیله پاوربانک 25000 شارژ کرد. به ادعای این شرکت چینی، این محصول آن‌ها برای شارژ گوشی پرچمدار شیائومی 14 پرو به‌صورت کامل فقط به 20 دقیقه زمان نیاز دارد. البته احتمال داده می‌شود شیائومی در آن به‌جای انتقال توان استاندارد، از پروتکلی اختصاصی استفاده کرده باشد.

گفتنی است که این پاوربانک از پروتکل‌های فست شارژ نظیر کیو سی 3.0، سامسونگ ای‌اف‌سی، هواوی اف‌سی‌پی و اپل 2.4 ای پشتیبانی می‌کند. شیائومی با قرار دادن نُه لایه حفاظتی برای این محصول، ایمنی آن را هم تضمین می‌کند.

پاوربانک جدید 25000 شیائومی

پاوربانک 25000 شیائومی با قیمتی برابر با حدود 70 در چین در دسترس قرار گفته است، ولی مشخص نیست که چه زمانی در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی از دو پاوربانک جدید و قدرتمند رونمایی کرد هندزفری بلوتوثی JBL Tour Pro 3 با یک کیس شارژ‌ مانیتوردار جذاب رونمایی شد هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i با طراحی چشم نواز به بازار آمد پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*