اولین تریلر فیلم سینمایی ماینکرفت

ماینکرفت هم به‌لطف جیسون موموآ بالاخره فیلم شد + اولین تریلر

بالاخره اولین تریلر از فیلم ماینکرفت منتشر شد. فیلم سینمایی Minecraft با حضور پررنگ جیسون موموآ با پشتوانه شرکتی عظیم به اکران خواهد رسید.

خیلی از بازی‌های ویدئویی پرطرفدار به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند و نوبت به ماینکرفت، بازی سندباکس استودیو موجانگ که عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ را به یدک می‌کشد رسیده است. شرکت برادران وارنر حدود ده سال قبل اعلام کرده بود که یک فیلم لایو اکشن از ماینکرفت را در دست تولید دارد و به‌تازگی بالاخره اولین تریلر این فیلم منتشر و همچنین نام رسمی و تاریخ اکران آن مشخص شد.

اولین تریلر فیلم سینمایی ماینکرفت

فیلم سینمایی ماینکرفت با عنوان A Minecraft Movie بازیگران واقعی را در دنیایی که کاملاً با سی‌جی‌آی ساخته شده است به تصویر می‌کشد. با وجود این، کماکان محیط و موجودات فیلم در پیروی از بازی، نوعی شکل مکعبی دارند و همچنان ماهیت فانتزی خود را حفظ کرده‌اند. البته بدون شک جزئیاتی که در فیلم می‌بینید خیلی بیشتر از بازی ماینکرفت است.

با توجه به توضیحات رسمی شرکت برادران وارنر، فیلم ماینکرفت داستان چهار شخصیت را روایت می‌کند که در هیاهوی زندگی روزمره خود ناگهان از طریق دروازه‌ای به دنیایی عجیب و غریب کشیده می‌شوند. آن‌ها حالا برای این‌که بتوانند بالاخره به دنیای خود برگردند باید پا به ماجراجویی طاقت‌فرسایی در این دنیای مکعبی بگذارند.

جیسون موموآ، بازیگر معروفی که به آثاری نظیر آکوامن و سریال گیم آو ترونز شناخته می‌شود، تهیه‌کنندگی فیلم ماینکرفت را بر عهده دارد، ولی همچنین نقش The Garbage Man را در آن ایفا می‌کند. جک بلک هم عهده‌دار نقش استیو در این فیلم جدید است و از جمله بازیگران دیگر می‌توان به اما مایرز، دنیل بروکس، سباستین یوجین هانسن و جنیفر کولیج اشاره کرد. جرد هس، کارگردان فیلم ناچوی قهرمان هم به‌عنوان کارگردان فیلم Minecraft انتخاب شده است.

فیلم ماینکرفت در تاریخ 4 آوریل 2025 مصادف با 15 فروردین 1404 روی پرده سینما خواهد رفت. انتظار می‌رود در این مدت اطلاعات و تریلرهای بیشتری از این فیلم منتشر شود.

در گجت نیوز بخوانید:
۱۰ مورد از پرفروش ترین فیلم های ابرقهرمانی مارول تریلر Hellboy: The Crooked Man را تماشا کنید؛ فیلم جدید هل بوی در ژانر ترس بازگشت غیرمنتظره رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول در Avengers 5 تریلر جدید جوکر ۲ را تماشا کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*